arnebellinda Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 har tenkt til å kvitte meg med telenor abb. mitt. Har tittet på forskjellige leverandører av ip-telefoni, tror jeg ender opp med ip24... Vil ha et abb. uten avgift, da jeg bruker telefonen veldig lite.. MEN, så lurer jeg på om det er noen bredbåndsleverandører som ikke tar ekstra gebyr hvis du ikke har hustelefon.. har ikke funnet noen selv enda.. synes det er litt mye å betale 79,- ekstra i mnd for ingenting.. har tele2 nå og er veldig fornøyd med oppetiden.. har enda ikke hatt noe nedetid på 2 år , men de har disse 79,- ekstra da.. Noen som har noen anbefallinger? (bor i østfold)
Pengu Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 (endret) Nextgentel tar så vidt jeg vet ikke noe ekstra. Linja funker bra, men kundeservicen suger. Edit: Der tok jeg feil gitt, må ha IP-telefoni fra NGT (eller fasttelefon). Endret 15. juni 2005 av Pengu
arnebellinda Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 av alle som er inne på forumet her, så er det ingen som har noe forslag??
Tåkelys Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Canal Digital tar ikke noe ekstra, siden de går over kabelnettet.
la7dfa Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Det er jo ingen ADSL leverandører som ønsker å betale 'kobberavgiften' for deg. Noen få gjør det, men da kun for abonnement som de tjener godt på fra før. Dermed så sparer du ikke noe på det i forhold til de gunstigste tilbudene. Catch har vel et slik tilbud, men så koster det 100kr ekstra... Bluecom og Tele2 har tilbud på IPtfn som du kan sjekke ut, det er vel et brukbart samletilbud?
arnebellinda Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 (endret) Takker for alle tilbakemeldinger! bluecom sitt ip tilbud er for dårlig. det er abb. avgift + at de er dyre å ringe med.. tror det blir ip24 på meg. 0 i abb. + 0,9 i ringepris.. Men tror jeg skal prøve bluecom sitt bredbånd, da de har bra ut hastighet.. (har tele2 nå....) Er det noen som har erfaring med bluecom og ip24? Endret 21. juni 2005 av arnebellinda
gorber Skrevet 21. juni 2005 Skrevet 21. juni 2005 hei! NGT har et samleprodukt som nå har gratis etabliering-
arnebellinda Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Skrevet 21. juni 2005 (endret) hei!NGT har et samleprodukt som nå har gratis etabliering- De har dårlige priser på ip-telefoni.. ip24 har et abb. som heter zero, hvor det ikke er noe abb. pris. Bruker ikke tlf så mye derfor er det ikke så viktig å ringe gratis.. det er abb. pris som irriterer meg noe såå sinnsykt Hos NGT må du også binde deg i 2 år, noe som er veldig lenge når utviklingen er så rask som den er. Regner med at det blir helt andre priser når adsl2 blir ferdig utbygget. Da er det kjipt å sitte på en 2 års kontrakt Endret 21. juni 2005 av arnebellinda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå