Propaganda Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Kikka rundt,og fant ikke en lignende tråd,men er det en,så steng denne og gi meg link til den tråden. Anyways,hva syns folket om demoen? har spilt demoen grundig de siste dagene,og jeg liker spillet godt,jeg var aldri no fan av BF før,men kanskje dette var forandringen jeg trengte? Jeg har spilt Call of Duty og Call of Duty:United Offensive hittil. Spillet minna meg veldig om Delta Force Black Hawk Down av en eller annen grunn,kan godt ha noe med temaet på spillet å gjøre,men det skal være sagt at BF2 er mye mer avansert. noen meninger?
Belfez Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 er rått ja er fett med squad og sånt men skjønner ikke commander helt
jadacool Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Ja jeg liker BF2 veldig godt også, og heller ikke jeg var noen stor fan av BF för. Har testet DC modden til BF 1942 en del, og holder ikke med de som sier at BF 2 er en kopi av den, BF 2 er sååå mye bedre. (all äre til de som gjorde DC modden, den er bra!) Er egentlig en fan av GR, og till dels CoD, og har syntes at BF har värt for arcade actig for meg, men fölelelsen i BF2, med herlig lyd og råe kjöretöy som beveger seg troverdig (de kjenns tunge liksom) gjör BF til en herlig spillopplevelse. Kommandör funskjonen er jo også morsom da man kan beordre artilleri beskytning osv. Har selvsagt bestilt spillet og håper å ha det i hendene den 23 juni.
Propaganda Skrevet 15. juni 2005 Forfatter Skrevet 15. juni 2005 utrolig morsomt å ''teame'' opp med en annen,og kjøre helikopter eller fly og ta ut tankser,andre fly/helikoptere osv... squad tingen er jo helt genial,alltid digg å kunne spawne på en squad mate
TST Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Vi trenger ingen stor uoversiktelig tråd om Battlefield 2. Hvis dere har spørsmål eller vil diskutere noe om Battlefield 2 som ikke allerede er tatt opp, så start en tråd om det. Vi har en egen kategori for Battlefield her: http://forum.gamer.no/index.php?showforum=171 - Der finnes også mengder med tråder om demoen.
Anbefalte innlegg