Gå til innhold

Når du ikke får innstallert/startet spillet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bioware Corp tror jeg / Knights of the old republic.

 

Uninstallerte det med Legg til/ Fjern programmer, så at mappen ennå var der og gikk innpå, der var noen få filer og mapper til. Tenkte det var bare en feil og sletta... Så tenkte jeg meg om igjen, gikk inn på Legg til / fjern programmer, og den var der fortsatt.

Før jeg så denne prøvde jeg med systemgjennoppretting :wallbash: , men hjalp ikke det heller.

 

Men skal jeg bare prøve å slette hele mappa?

6204323[/snapback]

Slett mappen og registerfiler så burde det være vekke. Dersom du ikke vet hvordan man sletter registerfiler kan du se min guide i førsteinnlegget. Det kan hende at de er slette allerede ettersom du brukte Legg til/fjern Programmer. Men man akan aldri være sikker.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Hei dere, har et lite problem med installasjon av Imperial Glory, så tenkte jeg kunne spørre her.

 

Problemet er altså at når jeg setter inn DVD'n, så får jeg en medling om at "Programmet ble ikke riktig initialisert" pluss en masse rare tall, hovedsaklig null'er.

 

Noen som har peiling? Har prøvd det meste som står i guiden. :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

CS : S fungerer ikke.

 

Gjort det i all tid, før jeg måtte formatere igår kveld, og ferdig med windows installasjon, alle drivere installert, steam lastet ned, installert CS, oppdatert, og jeg får en feil når jeg skal starte spillet.

 

Noen som vet hva problemo er ? Jeg har slettet hele spillet nå, og installert på nytt. oppdaterer det nå, får se da.. Drit ass

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har slitt lenge med at PCen min er ustabil i spill (klikker aldri når jeg ikke spiller, kan stå på i ukesvis).

 

Så jeg oppgraderte den, så nå er alt nytt utenom CPU, Harddisk og en rambrikke. Har kjørt memtest86 eller hva det het - så er ikke rammen. Maskinen er ikke klokket. Og det er helt nye drivere. Det eneste jeg kan tenke meg som er galt er at den blir varm, men har ikke funnet noen ordentlig testprogram.

 

Kan det være CPUen som er for gammel?! :p er en 2.4ghz p4

 

 

 

Edit: Var tett kjøleribbe på sjermkortet!

Endret av RIP
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Til informasjon er denne tråden ikkje lenger sticky. Då det begynte å kome så mange stickiar i denne kategorien, har vi valt å samle desse og andre nyttige trådar i ein felles tråd. Takk til TSP som står bak den tråden. Vi vil og takke trådstartar og andre som har bidratt til denne tråden, og håper mange kan ha nytte av den til tross for at den ikkje er sticky lenger.

 

Samletråden til TSP kan dykk finne her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=525769

 

Eventuelle tilbakemeldingar og kommentarar til dette kan sendast til meg via PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...