brrah Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hvordan kan jeg laste ned flere ting samtidig med BitTorrent? Tusen takk for alle svar!
Mørbradbiff Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Det går bare bra å åpne flere torrentfiler med div torrent-programet. Det går fint å laste ned/opp flere samtidig... Jeg går ut i fra at det ikke er pirate ting det er snakk om EDIT: Bruker selv BitComet, funker som bare det. BitComet er enkel å bruke. Jeg brukte Asureus tidligere, men den fikk jeg etter hvert bare problemer med. Endret 14. juni 2005 av Navitas87
miCro Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Hvis du skal laste ned flere ting samtidig med bittorrent er det en fordel å bruke et annet program enn den orginale bittorrent-klienten, f. eks. Azureus, BitComet eller BitLord. Fordelen med disse er at de samler alle nedlastingene i et vindu. Endret 14. juni 2005 av miCro
adder1972 Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Jeg er godt fornøyd med BitComet. Går helt greit å laste ned 5-10 ting på en gang (bare GNU/Linux-distribusjoner, NASA World Wind, o.l. selvsagt...). Let litt her på forumet om tilpasninger av de forskjellige programmene for å optimalisere nedlastingshastigheten. S Endret 14. juni 2005 av adder1972
Edmund Blackadder Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Jeg foretrekker Bitlord. Ting går virkelig kjapt unna her. Og jeg har ikke trengt å konfigurere ruteren min heller som jeg egentlig ikke vet hvordan gjør. (Synes telnet er litt for avansert for meg hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå