Bruun Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg har kommet til "flyskolen" i San Andreas, og har litt problemer med å fly i denne store sirkelen. Jeg bruker alt for lang tid, og kløner veldig. Er det noen som har noen tips til å fly med PC-versjonen av San Andreas?
Bruun Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 (endret) Takker for den Umulig det, kan jo ikke fly særlig langt på flyskolen uten at det stopper. EDIT: Fikk det til, men nå må jeg gjøre det igjen, og lande... Var bare å ikke bruke gassen etter at jeg hadde kjørt gjennom første ring. Endret 13. juni 2005 av Thompzen
Staalkontroll Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 (endret) Jeg klare ikke å fly, det er nesten umulig å styre jo Noen tips? Endret 13. juni 2005 av haddis
Whitefall Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Flyskolen ligger øverst på kartet, vest for Las Venturas.. Flykirkegården.. Ikke sikkert den er aktivert før du får mission der.. i dunno.. Uansett kan du snike deg inn på flyplassen og stjele et fly så er det bare å suse rundt enstund så får du automatisk pilotlisens.. Når du skal fly så er teknikken den at du skal unngå bakken..ellers er det bare lykke til..hehe
Bruun Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Flyskolen får du etter å ha vært i den 2. byen en stund, like etter en mann med forvrengt stemme ringer deg. Du må ta denne flyskolen for å få flere oppdrag, selv om du har pilotlisensen. Nå sliter jeg med helikoptertestene
DurinVIII Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Bør kanskje advare mot spoiler her?? Ikke for meg da, jeg har runna spillet på ps2
Anonymisert Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Hei er det noen som vet hvordan jeg får "Hydra" til å gå fremmover? Den går bare opp over også sakte fremover vist jeg tipper den litt. På ps2 var det vist bare å trykke fremmover to ganger, men jeg har ikke fått dette til på pc. (Hydra er det flyet som Kan lette rett opp over. den trenger ikke noe fly stripe.)
Cultofluna Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 trur du må bruke numpad 8 og 2 til å få det til å gå frem og tilbake.. men er igrunn ikke sikker..
Bromlexl Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Bør kanskje advare mot spoiler her?? Ikke for meg da, jeg har runna spillet på ps2 Samme her og hadde gull på alle flylisensene. Aah skulle ønske jeg kunne spille PC versjonen med PS2 kontroll....For så å skyte på samme måte. Med lock on osv
zypher_ut Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Hei er det noen som vet hvordan jeg får "Hydra" til å gå fremmover?Den går bare opp over også sakte fremover vist jeg tipper den litt. På ps2 var det vist bare å trykke fremmover to ganger, men jeg har ikke fått dette til på pc. (Hydra er det flyet som Kan lette rett opp over. den trenger ikke noe fly stripe.) Du har knapper til å styre de "rørene" som får flyet til å gå oppover. Når du styrer de slik at de går rett bakover, så går flyet rett frem
Anonymisert Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 JA jeg fikk det til:D Num 8/2 funket konge tusen takk:D:D
and91 Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Jeg runna spillet på PS2 og jeg ble bare dedre og bedre mens jeg fløy. starta med å få flyet sprengt av å rygge inn i en hangar og nå drar jeg sidelengs l00oper under bruene på motorveien feiler en gang iblant men det er jo morsomt uansett
bleidd Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Aah skulle ønske jeg kunne spille PC versjonen med PS2 kontroll....For så å skyte på samme måte. Med lock on osv Det KAN du. Med en PS2-kontroll og en adapter til USB, f.eks. denne. Bruker PS2-pad med adapter i mange spill, men i San Andreas syntes jeg det var bedre med mus og tastatur.
KristianF Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Forstår egentlig ikke hvorfor folk syns det er så vanskelig å fly.. Klarte alt knirkefritt på første forsøk jeg.. hadde litt mer problemer på ps2, men klarte det alltid på andre forsøk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå