Gå til innhold

Beste kombinasjon med Elementalist?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

til elementalist kan monk være ok som 2nd prof. Du har ganske mye energi med energy storage, og greit å ha med en res og kanskje healing breeze!

 

Til warrior passer egentlig alt som 2nd prof. Monk er pop pga mending og healing. Men når du har komt til lvl 20 ville jeg skifta til noe annet. Ranger eller ele som 2nd da!

Lenke til kommentar
går det an å fikse utsene på fyren din?

 

Lurer jeg å på, min ser så gay ut

 

 

 

Det er ikke, ja du hørte riktig, ikke en "beste" kombinasjon i Guild Wars. Ta det du liker best.

 

Akkurat, men det finnes vel noen som passer mindre sammen!?

Endret av dQggl
Lenke til kommentar
går det an å fikse utsene på fyren din?

 

Lurer jeg å på, min ser så gay ut

 

 

 

Det er ikke, ja du hørte riktig, ikke en "beste" kombinasjon i Guild Wars. Ta det du liker best.

 

Akkurat, men det finnes vel noen som passer mindre sammen!?

Er foreløbig ingen måte å fikse på utseende til charactern din, med unntak av armor og dyeing av denne.

 

 

Njaaa, alle passer sammen like bra, for du kommer bare til å bruke ulike deler av skillsene!

 

Er du Wa/Ra virker det litt dumt å fokusere på både swords og marks, så da har du poeng i Wilderness i stedet, for å f.eks få mer regen med troll unguent

 

 

EDIT: Som morfiril sier :thumbup:

Endret av SGE7000
Lenke til kommentar

Det finnes dårlige team-builds ja, men ikke dårlige enkeltbuilds. Utfordringen er å få 8 builds til å passe sammen.

 

EDIT : Selvsagt er det grenser da, hvis man prøver absolutt å lage en dårlig character, får man det nok til, ved å ta med seg 6 resurrects for eksempel, men det er bare ekstreme tilfeller.

Endret av GuardiaN--
Lenke til kommentar

hmm.. så å si alle innleggene her er offtopic.. tro det eller ei, så finnes det mange topics som gjelder de spørsmålene dere stiller. Jeg personlig hadde litt lyst å lese om forskjellig ele builds, men men.

 

On topic:

Min ele build:

Elementalis/Monk

Har gått for air magic no, men tidligere i spillet brukte jeg fire-magic for å ha størst mulig AoE. MEn mot slutten av spillet er ikke dette så effektivt lengre, da fiendene sprer seg mer og beveger seg litt oftere.

Gidder ikke å skrive skillset og sånn.

Endret av MapSter
Lenke til kommentar

Vurderer å gå fra fire-magic til air- eller water-magic... Tror det kan være bedre i GvG ettersom man ofte har flere monks/healers i et team, og da kan det være bedre og f.eks knocke dem ned eller fryse dem...

 

Men hva er greia med earth-magic? Noen som vet om det er noe bra?

 

Edit: Tenker da på hva den fokuserer på, som f.eks fire-magic fokuserer på ren damage, blood magic på å stjele liv og så videre...

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar

Fire magic: Stort AoE, altså den gir mye skade på mange i et relativt stort område.

Air magic: Mye skade på en fiende, + en del "conditions" og slår ofte fiender over ende.

Water Magic: En god del armor skills for deg selv og baserer seg på spells som legger "slowness" på fiender + dmg.

Earth magic: Baserer seg på beskyttelses spells og slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...