Radial Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Å du store min det skal trenes med heli i kveld.. GRU DERE!
Snorre Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg var kongen av "Choppper's" på BFV, kjøpte meg tilogmed en T-skjorte det sto Chopper på! Men i BF2 er jeg ikke så god lenger, jeg synes styringen er dårlig.. Det er umulig å holde det rett Når du hører pipinga ta fart, slipp ut flares (de trekker misilene mot seg)og sving brått den ene veien. Hvor mange ganger kan man slippe ut flares/smoke med tanks? Bare en? Du har evig med flares, men en cooldown på noen sekunder. Husker ikke akkurat hvor lang tid det tar.
sikkert Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg var kongen av "Choppper's" på BFV, kjøpte meg tilogmed en T-skjorte det sto Chopper på! Men i BF2 er jeg ikke så god lenger, jeg synes styringen er dårlig.. Det er umulig å holde det rett Eh... ikke for å være slem, men hvis du ikke klarer å holde chopperene i BF2 rett, så kan du ikke ha vært konge i BFV. Selv regner jeg meg som middelmådig på BFV chopperene, og synes at det er MYE lettere å fly i BF2.
-Jungeldyret Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Jeg var kongen av "Choppper's" på BFV, kjøpte meg tilogmed en T-skjorte det sto Chopper på! Men i BF2 er jeg ikke så god lenger, jeg synes styringen er dårlig.. Det er umulig å holde det rett Eh... ikke for å være slem, men hvis du ikke klarer å holde chopperene i BF2 rett, så kan du ikke ha vært konge i BFV. Selv regner jeg meg som middelmådig på BFV chopperene, og synes at det er MYE lettere å fly i BF2. Innlegget mitt var litt feil.... Jeg klarer helt fint å styre helikopteret og alt det. Men jeg synes de reagerer for mye.. Det er ikke noe problem å bruke de.
sikkert Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Innlegget mitt var litt feil.... Jeg klarer helt fint å styre helikopteret og alt det. Men jeg synes de reagerer for mye.. Det er ikke noe problem å bruke de. Ah, sånn å forstå ja:) Det kreves en litt annen håndtering enn den i BFV ja, men synes allikevel at BF2 er litt enklere. Synes selv at styringa er grei nok, men at det å hovre og svinge rundt går ALT for tregt.
Pytagoras Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Innlegget mitt var litt feil.... Jeg klarer helt fint å styre helikopteret og alt det. Men jeg synes de reagerer for mye.. Det er ikke noe problem å bruke de. Ah, sånn å forstå ja:) Det kreves en litt annen håndtering enn den i BFV ja, men synes allikevel at BF2 er litt enklere. Synes selv at styringa er grei nok, men at det å hovre og svinge rundt går ALT for tregt. Enig med deg der. Har en god del erfaring fra helikopterne i BFV og ble litt overrasket over den trege rotasjonen rundt sin egen akse. Har dog merket at man kan svinge helikopteret fortere rundt ved å tilte det over på siden og "dra i stikka" slik at det svinger nesten stillestående, for så å rette det opp og løfta nesa på helikopteret for å gå inn i en stillestående posisjon. Merk at dette ikke fungerer i omgivelser hvor det er liten plass å manøvrere.
VinterUlv Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 Fant ut hvorfor heli'en ikke fløy som jeg ville... jeg var vandt til DC-oppsettet mitt, der jeg brukte a og d for strafe left/right, ikke til å snu... DOH! Forøvrig, litt offtopic: noen som bruker VOIP (mikrofon) her? Synes det er digg når squad'en samarbeider på den måten.
000111222 Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Synest helikopterstyringa i bf2 er litt urealistisk, då du kan legge helikopteret over på sida nesten uten å miste høgde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå