Grundig Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Heisann. Jeg og noen andre i lvl 20 + noen lvl 15 prøvde oss på "Villainy of Galrath". Saken var da, at det var vanskeligere enn siden vi lvl 20 tok det sist. Så mitt spørsmål er da: Blir enkle mission mer vanskelig når folk med høy lvl er med?
Dinsdale Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Uten at jeg vet det, høres det sannsynlig ut at det gjør det siden man kan ta quest om og om igjen. Det dumme da er jo at hvis en lvl 6 tar med seg tre lvl 18 på mission, har jo ikke lvl 6-figuren en sjanse i helvete. Men hva vet jeg.
~Alex~ Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Heisann. Jeg og noen andre i lvl 20 + noen lvl 15 prøvde oss på "Villainy of Galrath". Saken var da, at det var vanskeligere enn siden vi lvl 20 tok det sist. Så mitt spørsmål er da: Blir enkle mission mer vanskelig når folk med høy lvl er med? Fiendene du møter får høyere lvl etterhvert, men missonet du snakker om har akkurat blitt endret i en patch.
StarGazer Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Er bare rewarden som har blitt endret tror jeg. Selve questet var vanskelig fra starten av.
Laughing Madcap Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Jeg tror det, da jeg var og gjorde quests oppe i Yaks Bend med noen henchmens fikk jeg bare motstand av Stone Summits på veien. Så tok jeg og gjorde samme quest med noen spillere i lvl 16-18 og da hylte det med Snow Ettins og Stone Summits på samme plass som sist. Jeg tror du får flere fiender mot deg, men de blir ikke i høyere lvl eller bruker nye skills.
mr. Bjerre Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Kanskje det har noe å gjøre med at du hadde mange henchmen? Uansett: Nå er jeg i maguuma jungle som lvl 13 og det er vanskelig!
PinneVed Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Den questen er ekstremt teit egentlig. Først, masse løping og killing for å komme til slottet. Galrath er jo bare lvl 15, så du tenker at det går greit. Men så er det noen lvl 20s (?) som guarder slottet som er ganske vannsklige, disse tar tid å drepe. 2 Guildes + henchies og meg gjorde vel den for 2 uker siden, før updaten...
Chasseur Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Den questen er ekstremt teit egentlig. Først, masse løping og killing for å komme til slottet. Galrath er jo bare lvl 15, så du tenker at det går greit. Men så er det noen lvl 20s (?) som guarder slottet som er ganske vannsklige, disse tar tid å drepe. 2 Guildes + henchies og meg gjorde vel den for 2 uker siden, før updaten... Nå er Galrath lvl 20. Jeg gjorde den for noen dager siden, sammen med 2 guildmates og noen henches. Jeg synes den var morsom, og sumpen var utfordrene, i hvertfall når du spiller som healer, og skal heale alle, siden alle går i sumpen (I hvertfall Henchmen). Men jeg synes 4000xp er for drøyt, men jeg skal ikke klage på at jeg fikk det.
Rydier Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Nei, Missions/EA's scaler ikke motstanden til antall/lvl på spillere. Om du går inn med andre folk, kan det hende de har activated quests som spawner mer monstre osv though. Patches kan også ha forandret på vanskelighetsgraden i de forskjellige områdene siden sist du var der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå