Gå til innhold

Hvorfor er det ingen som svarer?


Anbefalte innlegg

HEY!

Nå er jeg litt irritert her...

 

Jeg har nå lenge(snart en mnd) prøvd å fått endra nick her på forumet..

Jeg har sendt PM's til admins, moderatorer, ditt og datt, men ingen svar..

Så sendte jeg en PM til Gönz, som hadde fått endret nick ifra Gunz til Gönz. Han sa jeg måtte sende en mail til forumet... jeg tok en kikk under kontakt siden nederst på forum siden, og der fant jeg adresse til daglig leder, så jeg sendte dit..

Fikk svar dagen etter, om at han ikke kunne hjelpe meg der, og at jeg måtte sende til [email protected].. greit nok.

 

så sendte jeg en mail dit den 31mai, og fikk sånn autoreply saketing, om at de skulle ta kontakt innen 2-5dager....

 

*kikkepåkalender* ja...idag er det den 13 juni, og fortsatt ingen svar...

 

så mitt spørsmål: Hvorfor er det ingen som svarer når jeg sender e-mail's, PM's?

 

Skulle jo ikke være så vanskelig å få endra nick?

Gammelt nick: PandoRa

Nytt nick: ZeS

 

Få gjort noe med det!

 

MVH;

*Sliten* ZeS */sliten*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror ikke Gönz hadde en annen grunn enn at han ville hete Gönz istedetfor Gunz...

 

men hadde vært kjekt med litt tilbakemelding ifra f.eks. Gönz, og Forum admins, moderatorer...

Endret av PandoRa
Lenke til kommentar
Som ikkeno sier, skifter vi ikke nick fordi folk føler for en forandring.

At du ikke har fått svar er derimot å beklage.

 

Har du en meget god grunn til å bytte nick så vil det bli gjort, hvis ikke må du desverre leve videre med ditt nåværende nick.

god grunn, hva i svarte skal det evt være? at moren hans som er død sa nicket hans på dødsleie, og at han tenker på det være gang han ser nicket?

Lenke til kommentar

er vel fordi at viss 1 skifter så vil kansje mangen andre og skifte. Siden det kun tar "10-15sek" og så ender det med at admin folka må sitte i en evigheter bare med å skifte nivk på folka istedenfor å gjøre det som skal gjøres.

 

Å gjøre forumet til bedre plass for oss å vær. Ikke å bruke tiden på å skifte nick.

Lenke til kommentar
er vel fordi at viss 1 skifter så vil kansje mangen andre og skifte. Siden det kun tar "10-15sek" og så ender det med at admin folka må sitte i en evigheter bare med å skifte nivk på folka istedenfor å gjøre det som skal gjøres.

 

Å gjøre forumet til bedre plass for oss å vær. Ikke å bruke tiden på å skifte nick.

det skjønner jeg.. Men da må de i hvertfall være konsekvente! alle eller ingen! ikke bare: "hmm... tja.. en gul knapp virre virre vapp du fikk nicket ditt endra!"

 

og nå har de jo liksom endret nicket til flere andre er bare Gönz jeg kommer på i farta, men det er flere!

Lenke til kommentar

som sagt.. Viss du har en god grunn så får du kansje byttet :)

Så lenge grunnen ikke er slike som:

- jeg er lei av det

- skifta nick i cs må ha det samme her osv..

 

Jeg selv droppte XeLix nicket mitt for LENGE siden. Men siden de fleste her kjenner meg som XeLix så syns jeg det er greit å bare ha det nicket på forumet :)

Lenke til kommentar
som sagt.. Viss du har en god grunn så får du kansje byttet :)

Så lenge grunnen ikke er slike som:

- jeg er lei av det

- skifta nick i cs må ha det samme her osv..

 

Jeg selv droppte XeLix nicket mitt for LENGE siden. Men siden de fleste her kjenner meg som XeLix så syns jeg det er greit å bare ha det nicket på forumet :)

jeg har jo ikke brukt dette nicket her på nesten lenge(1 år elns), men det var det jeg var registrert på forumet med... Er jo nå i det siste jeg tenkte på å skifte, siden jeg hadde sett andre fått skiftet..

 

Så Xelix eller hva du nå heter... Du nevner som mange andre, at man må ha en god grunn. Da spør jeg deg: HVA er en god grunn til å få skifte nick?

Lenke til kommentar

en god grunn:

Andre registrerer seg med f.eks Padndor, eller noe slikt.

Alstå når noen har eller registrerer seg med ett nick som er likt ett annet.

 

Selv fikk jeg skiftet nick fordi at mitt tidligrere nick (Morpheus) ble for likt en annen som registrerte seg her. Og da fikk jeg skiftet uten problem

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...