hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 BF2 har krasja hele PC-en EN gang i går (det er egentlig 1 gang for mye), hvor det ble masse striper over hele skjermen. Ellers har jeg også lagt merke til at menyen er treeeeig, spesielt der man får opp liste over online games. Og controls-menyen.. det var det mest irriterende systemet noensinne. Hvis jeg skal binde EN knapp, så må jeg gå igjennom omtrent alle controls-menyene (air, land, etc.) for å fjerne den knappen DER først. Går visst ikke an å bare gi meg en melding om at det har oppstått en konflikt så jeg kan rette på det ETTERPÅ, eller evt. automatisk unbinde de knappene. Neida. Ellers er ytelsen grei nok (A64 3500+, radeon 9800pro 128). Spiller med det meste på high, men lighting og shadows på medium hvis jeg ikke husker feil. Skrudde jeg alt opp på high ble det så mye hakking så en skulle tro PC-en skulle krepere helt. Latency er også bra. Ellers.. kjempespill. Får bare håpe at EA kommer til å følge opp med ihvertfall noen patcher som fikser de problemene som finnes.
tikmann Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Noen som har opplevd at BFII har restarta maskinen automatisk? Har akkurat samme problem.Jeg har Ati Radeon 9800 pro-Amd 64 3500-2 gb ram-Asus A8V Deluxe,og kjører XP pro med SP2.Etter at jeg har spillt ca 3-4 min låser spillet seg og restarter maskina.Har nyeste drivere og bios.Kan det være SP2 som er problemet.Noen som har erfaring på dette.(Hadde samme problem på demon også)
Goliath Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) jeg skjønner rett og slett ikke hvordan EA kan lansere et spill med så mye problemer..helt uproft.. Endret 29. juni 2005 av überGoliath
christer-R Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Vet ikke helt hva dette er, jeg.. Kan det ha noe med innstillinger å gjøre? - Christer Endret 29. juni 2005 av christer-R
cartMann Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det er bare du som har køddet med det og tegnet på det i paint. (kanskje) Jeg vet ikke men tipper at det er noe du har gjort med vilje utennom vannet men du har tegnet stripene. Endret 29. juni 2005 av cartMann
Jokko88 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er det noen som vet når det vil komme en patch, har Dice sagt noe om dette?
kayennefetter Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skyter ned et Cobra med Tunguska og får følgende killmelding på skjermen: raggie [AH1Z] player Altså at jeg drepte player med cobraen som han satt i, ikke jeg. Eller kanskje ble player drept av en splint fra heli'en som ramlet av som følge av at jeg skjøt på helikopteret med tunguskaen, altså en indirekte kill. Da kan man jo kanskje få meldinger som f.eks. raggie [tree] player raggie [rock] player raggie [bridge] player raggie [player123] player osv osv.
Vrengtpolvott Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Har et STORT problem med BF2, når jeg spiller online funker alt fint i et minutt eller noe, og så går spillet ut til server lista, og det står "No Package Flow" i feilmeldings beskjeden jeg får. Noen som aner hva jeg kan gjøre for å fikse det?
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er det noen som vet når det vil komme en patch, har Dice sagt noe om dette? Nei. Men den bør kome snart.
ehs5 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Det er bare du som har køddet med det og tegnet på det i paint.(kanskje) Jeg vet ikke men tipper at det er noe du har gjort med vilje utennom vannet men du har tegnet stripene. Selvfølgelig har han tegnet stripene. Han markerte problemet sitt.
Loke-- Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skyter ned et Cobra med Tunguska og får følgende killmelding på skjermen: raggie [AH1Z] player Altså at jeg drepte player med cobraen som han satt i, ikke jeg. Eller kanskje ble player drept av en splint fra heli'en som ramlet av som følge av at jeg skjøt på helikopteret med tunguskaen, altså en indirekte kill. Da kan man jo kanskje få meldinger som f.eks. raggie [tree] player raggie [rock] player raggie [bridge] player raggie [player123] player osv osv. du, han hoppet ut akkurat i det helikopteret sprengte blir sånn da
Elendil Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Spilte singleplayer her nettopp, og den eine boten spotter eit heli, så ser den opp og begynner å gå rundt og rundt heile tiden mens den stirrer på himmelen.
Goliath Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Spilte singleplayer her nettopp, og den eine boten spotter eit heli, så ser den opp og begynner å gå rundt og rundt heile tiden mens den stirrer på himmelen. HA-HA..dumme robot..
hallgeirl Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Spilte singleplayer her nettopp, og den eine boten spotter eit heli, så ser den opp og begynner å gå rundt og rundt heile tiden mens den stirrer på himmelen. Eeek! A helicopter! Shit, I can't reach it! Maybe if I start chasing my own ass it will feel sorry for me and land!
Markaren Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skyter ned et Cobra med Tunguska og får følgende killmelding på skjermen: raggie [AH1Z] player Altså at jeg drepte player med cobraen som han satt i, ikke jeg. Eller kanskje ble player drept av en splint fra heli'en som ramlet av som følge av at jeg skjøt på helikopteret med tunguskaen, altså en indirekte kill. Da kan man jo kanskje få meldinger som f.eks. raggie [tree] player raggie [rock] player raggie [bridge] player raggie [player123] player osv osv. du, han hoppet ut akkurat i det helikopteret sprengte blir sånn da Det der er skikkelig irriterende, du står ved siden av en bil, den eksploderer og: Player(FAV)player. Skulle heller ha vert (Killed) som kom opp.
Backspace_89 Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 nå ble jeg orntli' sinna på BF 2!!! runda var ferdig og jeg hadde kommet til å fått min første gull- eller sølvmedalje, så lukka det seg
Nighte Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 (endret) Skal jeg bare si.....slik er bf2....opplevd d samme og mista gullmedaljen Er surt at stats-systemet er såpass ustabilt at den forsvinner til tider, og enkelte servere som står listet som ranked, faktisk ikke ga meg noe poeng på rankingen. (sjekka 1 dag etter uten mer spilling, og dette skjedde i forgårs) Endret 29. juni 2005 av AciD18
Vrengtpolvott Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Er det ingen som kan hjelpe meg med mitt problem om "No Package Flow" feilmeldingen jeg får etter at jeg har spilt online i ett minutt eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå