Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et 1 gb (Eller større) MMC kort som garantert funker på 6230i da? Og har det noe for seg å kjøpe "low-voltage/power" kort og det greiene der..?

 

Da det ikke følger med noen datakabel, er det mulig å overføre mp3 filer over bluetooth?

Hvordan er batterilevetiden når mp3-spilleren benyttes?

Endret av tommy_sn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg synes uansett at dere trekker for mangel på"linsedeksel" blir litt for dumt. linsedeksel er der for å beskytte linsen. og linsen på 6230i er beskyttet. dere burde heller gi poeng for at det er utskiftbart for og bakdeksel. vist tlf. skulle få noen skraper eller "sjønnhetsfeil" som tiden går så kan dette fikses ved ved å bytte ut disse :thumbup: dette kan man blant annent ikke på k700i. bulker du den er den bulket! :cry:  men fin er den! :love:

Var faktisk innom flere butikker da jeg kjøpte min siste TLF og på minst 2 av stedene var K700i alt annet enn inntakt, den ene plassen manglet den ett par knapper, den andre plassen så TLFen direkte falmet ut(aner ikke hvordan, men det virket som om det manglet maling eller noe på knappene).. Det så uansett så "jalla" ut at jeg slo fra med denne TLFen og var helt ærlig litt skeptisk til å kjøpe SE eller andre TLFer uten utskitfbare deksel etterpå :) Jeg mener en TLF må vare _minst_ ett år, dvs til bindingstiden er over. Dog er jeg enig at i "fersk" tilstand ser K700i unektelig veldig bra ut.

Syns k700i tåler mer enn gjennomsnittet og skulle du behandle den ekstra voldelig koster det ikke noe mer for deksel til den enn til en 6230i f.eks.

Lenke til kommentar
Syns k700i tåler mer enn gjennomsnittet og skulle du behandle den ekstra voldelig koster det ikke noe mer for deksel til den enn til en 6230i f.eks.

Men du må levere den inn på rep? og da blir det med en gang dyrere selvom dekselet skulle koste omtrent det samme. Nå sier jeg ikke at K700i er en dritt telefon, poenget er at man blir ikke akkurat overbevist når man ser samme skade flere steder(og at TLFen utenom ser ganske "slitt" ut), det første man tenker er sef at den er dårlig bygd.. Det er også selgerne som må passe på at utstillingsmodellene holder mål, med mindre de faktisk ikke ønsker å selge modellen.... pga dårlig provisjon?

 

Jeg er uansett meget fornøyd med min 6230i.

Lenke til kommentar
Syns k700i tåler mer enn gjennomsnittet og skulle du behandle den ekstra voldelig koster det ikke noe mer for deksel til den enn til en 6230i f.eks.

Men du må levere den inn på rep? og da blir det med en gang dyrere selvom dekselet skulle koste omtrent det samme. Nå sier jeg ikke at K700i er en dritt telefon, poenget er at man blir ikke akkurat overbevist når man ser samme skade flere steder(og at TLFen utenom ser ganske "slitt" ut), det første man tenker er sef at den er dårlig bygd.. Det er også selgerne som må passe på at utstillingsmodellene holder mål, med mindre de faktisk ikke ønsker å selge modellen.... pga dårlig provisjon?

 

Jeg er uansett meget fornøyd med min 6230i.

Nei, du går til en forhandler og ber de bestille deksler FRA verkstedet, evt kjøper dekslene på internett. Ingen sak å bytte det selv.

 

Om det er dummyene du mener ser slitte ut, så kan jeg si deg at disse ikke holder samme gode kvaliteten som selve telefonen.

 

Om telefonen blir seende slitt og ødelagt ut må du ha behandlet den meget stygt.

Lenke til kommentar
Om det er dummyene du mener ser slitte ut, så kan jeg si deg at disse ikke holder samme gode kvaliteten som selve telefonen.

 

Om telefonen blir seende slitt og ødelagt ut må du ha behandlet den meget stygt.

OK, så oppfordringen er altså til SE som må lage bedre dummyer. Som sagt var de rimelig tragiske de jeg hadde tak i på to av stedene og en medvirkende årsak til at jeg ikke valgte K700i, dog ikke den eneste årsaken.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte en 6230i for litt over en måned siden,

og er ganske fornøyd.

Har bare hatt Siemens før, så det er endel ting jeg synes er litt knotete.

 

-Når man legger til kontakter blir nummeret automatisk lagret som standardnummer. Så må man gå inn på kontakten etterpå og bytte det til f.eks. mobil.

På Siemens fikk man opp hele kontakt-arket, og kunne legge inn de forskjellige numrene, adresse, og grupper og slikt.

 

-Når man trykker ring på en kontakt, velger den automatisk standarnummeret.

Liker bedre at man får opp de forskjellige numrene til kontakten.

 

-Dekselet sitter ikke helt fast, slik at det veldig lett kommer støv og slikt innenfor.

 

-Veldig upraktisk at man ikke kan lage spillelister på telefonen.

 

Jeg var så dum å kjøpe TwinMos 1gb kort uten å sjekke om det virket først.

Det fungerer for det meste, men kan plutselig forsvinne fra menyen.

Bruker minnekortet til å lagre bilder, og da kommer det plutselig frem igjen.

 

Kjøpte usb-kabel hos clas-ohlson, trodde dette bare var en kabel.

Men det ser ut til at det ikke fungerer med PC-suite.

Og så er det ikke akkurat USB2 hastighet, bruker vel 4-5 minutter på 80mb.

 

Noen som vet om en fiks for å få datakabelen til å virke med pc-suite?

 

/erling

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Jeg kjøpte en 6230i for litt over en måned siden,

-Dekselet sitter ikke helt fast, slik at det veldig lett kommer støv og slikt innenfor.

Til tross for fordelene med dekselene til Nokia er kanskje dette den største ulempene til disse enkelt utskiftbare dekselene til Nokia. Det kan derimot løses dersom du kjøper ett slikt "skin" til telefonen(gummisak til å trek over den), men personlig lever jeg heller med dette og blåser den ren fra tid til annen :)

 

Mht kontakter, så trenker du ikke trykke på "ring" knappen, dersom du trykker på navigeringsknappen, så vil du få opp listen i stedet for å bare ringe nummeret. Vanskelig? neppe :)

 

Mht datakabelen; har du prøvd å se på innstillingene for dataoverføring, evnt drivere etc? Vet at det skal være valg for overføringsmetode.

 

Er d forsatt "bugs" på den??

Ikke annet enn en og annen flue som mellomlander. Hvilke bugs er det du tenker på, jeg har ikke oppdaget noen feil enda og har brukt den noen mnd nå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lurer på om det er andre som har en ganske sjenerende smellelyd når mobilen bytter sang. Før jeg kjøpte AD15 konverteringskabel og portapro merket jeg ikke så mye til det. Det medfølgende headsetet er jo ikke akkurat kjempebra til å gjenngi lyd. Men som sakt, med portapro har det blitt ganske pragsomt høyt. Kan ogfsaå nevnes at lyden er like høy uansett hvilket volum telefonen står på.

Ellers er telefonen super!

 

Noen som har peiling?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...