bokhylle Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvor kan jeg laste ned Anarchy Online fra (gratis)?
Mats1988 Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 (endret) Jeg søkte etter "Anarchy Online" på google og følte meg heldig. Jeg Prøvde lykken edit Ble usikker på om det er gratis Endret 10. juni 2005 av dQggl
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 PÅ hjemmesia dems, husker ikke helt men er vel www.anarchyonline.com eller no sånt. Det er gratis fremn til 2006. Jeg fant det for gammelt med slitt og dårlig grafikk. Velger du det fordi det er billig ville jeg heller kjøpt MMORPG spillet Guild Wars Gratis mnd. avgift
Mushaboom Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Grafikken betyr fint lite når spillet er det beste MMORPG-spillet som finnes.
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Det kan du nesten ikke si. Grafikk har MYE og si og WOW, GW og EQ2 og de nye er da mye bedre enn AO.
mhaugan Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 guild wars er ikke et mmorpg, det er et mmo. GRafikk har ikke en dritt å si, anarchy online utklasserer WOW GW og EQ2 på gameplay og community. gå på www.anarchyonline.com , dette spillet anbefales sterkt.
figure_02 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 Grafikk har ikke en dritt og si? Er du full eller?
mhaugan Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Selvfølgelig hakke grafikk noe å si så lenge det er et bra spill. Er det en grunn til at flere milioner spiller feks starcraft, som sliter kraftig når det gjelder grafikk ? eller feks mmorpg spillet Ultima Online som fortsatt er utrolig populært. Men ser på profilen din at du er 15 år, så du ekke riktig kar å snakke til. har du vært full før eller ?
figure_02 Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Ja, jeg har vært full, det har btw ikke noe med saken å gjøre. Penget mitt er at du sier at grafikk ikke har en dritt å si, noe som det helt klart har. Folk spiller Starcraft fordi det er et veldig bra strategi spill. Mange mener det ikke finnes bedre. Men nå har WoW, GW og EQ2 kommet ut, og de slår AO nårsomhelst.
mr. fotball Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Et mer motstridende innlegg skal du lete lenge etter. Du sier folk spiller Stacraft fordi det er et bra strategispill. Hva me de som spiller AO fordi de synes det er et bra mmorpg? Mange mener det ikke finnes bedre mmporg enn AO.
mhaugan Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 hva med alle dissse nye strategispillene som kommer ut, med helt rå grafikk. Muligheten til å zoome heelt inn på soldatene osv osv. dette slår jo fortsatt ikke gamle klassikere som age of empires og starcraft, fordi gameplay er såpass bra. Så jeg sier det igjen, grafikk har ikke en dritt å si. lenge leve ao.
KristianF Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Grafikk har en del å si.. Men ikke alt, å heller ikke ingenting.. Jeg vil si grafikken og lyden dekker 40%-50% av et spill, mens gameplayet dekker den siste halvdelen.. Har du f.eks. et spill med så dårlig grafikk at et menneske ser ut som en boks, så er det kjedeligere å spille enn vist mennesket er VELDIG detaljert..
akarno Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Grafikk har en del å si..Men ikke alt, å heller ikke ingenting.. Jeg vil si grafikken og lyden dekker 40%-50% av et spill, mens gameplayet dekker den siste halvdelen.. Har du f.eks. et spill med så dårlig grafikk at et menneske ser ut som en boks, så er det kjedeligere å spille enn vist mennesket er VELDIG detaljert.. Jeg gikk tilbake til AO etter å ha spillt WoW. Spiller også GW, men foretrekker AO AO skal snart få upgrade av textures også
mhaugan Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 ekke værst, da hopper nok jeg også tilbake til rubi ka 2 snart btw, noen som vet om Martial Artist guilden The Dojo fortsatt eksisterer ? når jeg slutta var det den største guilden på rubi ka.
Smooth Ceiling Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Det er utmerkede guider til stort sett alle professions på det offisielle forumet på www.anarchyonline.com - da det er egne forums for de forskjellige profs. Så vidt jeg husker, heter det også The Dojo i MA forumet?
mESA Skrevet 15. juni 2005 Skrevet 15. juni 2005 Lage egen "krangle-tråd" ? Trur fyren har fått svar på spørsmålet, last ned fra hjemmesiden og det er gratis til 2006.
BrokenTomato Skrevet 17. juni 2005 Skrevet 17. juni 2005 guild wars er ikke et mmorpg, det er et mmo. GRafikk har ikke en dritt å si, anarchy online utklasserer WOW GW og EQ2 på gameplay og community. gå på www.anarchyonline.com , dette spillet anbefales sterkt. Tror du skal finne ut hva du snakker om! Guild wars er et CORPG (Competitive Online Role-Playing Game).
mhaugan Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 hysj på deg. ved å si mmo peker jeg på at det er en komplett mangel på roleplay når det gjelder GW.
Neshaug Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 hysj på deg. ved å si mmo peker jeg på at det er en komplett mangel på roleplay når det gjelder GW. For å si det slik mhaugan... Du er langt ut på haugan!
Clanshora Skrevet 18. juni 2005 Skrevet 18. juni 2005 Hahahah! grafikk har ikke noe og si? DET HAR IKKE NOE OG SI! Hvorfor spiller folk Counter - Strike 1.6 på nettet istede for Counter Strike Source??? Source har MYE bedre grafikk.. OG! Husk hvor gammelt AO er da! WoW er ikke gammelt, så i forhold til aldreren til AO er det KONGE SPILL!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå