BigJackW Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg vet ikke om jeg poster denne posten rett, men jeg prøver: Kan jeg skifte språk til norsk på Steam? Takker på forhånd for alle svar!!!
Ksungam Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Det hadde vært bra om det hadde gått! Det er sant, men da er noen nødt til å lage/oversette det
BigJackW Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 Det hadde vært bra om det hadde gått! Det er sant, men da er noen nødt til å lage/oversette det Har du noe tips til hvordan man gjør det?
Poor Leno Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Hvorfor søren ville du skiftet til norsk? Det hadde uansett vært de samme komandoene...
cheeplix Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 En eller annen fra forumet her (en mod eller admin) har oversatt cs til norsk. Gammel versjon, men likevel.
galaxee Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Det hadde vært bra om det hadde gått! Det er sant, men da er noen nødt til å lage/oversette det Har du noe tips til hvordan man gjør det? Det er enkelt finn "C:\Valve\Steam\Public" eller der steam mappa er! og rediger "steamui_english.txt"
BigJackW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Ok. HeHe!?! Jeg tenkte det var vanskeligere enn om så!
BigJackW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Det hadde vært bra om det hadde gått! Det er sant, men da er noen nødt til å lage/oversette det Har du noe tips til hvordan man gjør det? Det er enkelt finn "C:\Valve\Steam\Public" eller der steam mappa er! og rediger "steamui_english.txt" Er det mulig å få denne filen?
DurinVIII Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Usaklig kommentar: Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS
BigJackW Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?!
Wice Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?! stått opp på feil fot i dag?
Poor Leno Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?! Er du virkelig ikke gammel nok til å spille CS? Hvor liten er du egentlig....?
Wice Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?! Er du virkelig ikke gammel nok til å spille CS? Hvor liten er du egentlig....? hehe, si det du.. er ikke så gammel selv men
BigJackW Skrevet 14. juni 2005 Forfatter Skrevet 14. juni 2005 Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?! Er du virkelig ikke gammel nok til å spille CS? Hvor liten er du egentlig....? Næsj...Jeg er 14 da!
Wice Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 (endret) Usaklig kommentar:Er du ikke gammel nok til å kunne lese engelsk er du ikke gammel nok til å spille CS Det der kalles å SPAMME!!! Faktisk så er jeg gammel nok til å lese engelsk, og selv om jeg ikke er gammel nok for å spille CS så DRITER mamma og pappa at jeg spiller det spillet!! Jeg orker bare ikke å gjøre om f**ns så mye!?! Er du virkelig ikke gammel nok til å spille CS? Hvor liten er du egentlig....? Næsj...Jeg er 14 da! da bør du klare og oppføre deg "normalt" dempe banninga og StOrEoGsMåbOkStAveR. er ikkeno galr og være 14 år EDIT: leif var innom.. Endret 14. juni 2005 av `Cinimoe`
Ueland Skrevet 14. juni 2005 Skrevet 14. juni 2005 En eller annen fra forumet her (en mod eller admin) har oversatt cs til norsk. Gammel versjon, men likevel. Og en gang var nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå