D3nnis Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 EHi luret på om noen viste om et login prog!!til windows :!P men ikke LogonStudio... liker ikke det å det er fucka!! klarte ikke mekke en loginscreen før hele greia klikka fulstendig.!
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Mener du windows XP? Jeg bruker "LogonUI and Boot Randomizer".
D3nnis Skrevet 10. juni 2005 Forfatter Skrevet 10. juni 2005 ja window xp!! det er bra eller. er det slik at man kan mekke sin egen login screen og slikt..?
efikkan Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 ja window xp!! det er bra eller. er det slik at man kan mekke sin egen login screen og slikt..? Du kan sikkert lage egen login og legge filene i en zip-fil. Det er ganske enkelt. Søk i google, så er det det første du finner.
sogkib10 Skrevet 11. juni 2005 Skrevet 11. juni 2005 man kan endre loginscreen bare ved å endre en liten kode i regedit. men noe risky. sist jeg gjorde det endte det med at det kom en feilmld når jeg skulle logge på fikk fikset det da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå