Gå til innhold

[GTA]Screenshot av din CJ!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvor finner dere så dyre klær?

jeg har forresten krokodille-sko ;p

der di kommer i fra.

dra tilbake der maisen kommer i fra! :D

post-234-1119487651_thumb.jpg

Skrevet

Du finner dem blant annet i Didier Sachs og Victim, men de butikkene (spesielt Didier Sachs) åpnes ikke før langt ute i spillet. Du finner DS i Los Santos, i shoppingdistriktet der det er tre eller så klesbutikker i samme gate.

Skrevet

Når du kommer til Las Venturas blir Victim opplåst. Der er det mange fine og ikke minst dyre klær. Men ingenting slår Didier Sachs da :love:, som blir låst opp *spoiler*

Når du kommer tilbake til Los Santos

Skrevet

Idag ga en venn av meg en sace der alle oppdraga var finisha(PS2 version). 76.47% Var ferdig, bare for å si det.

Siden jeg ikke liker gangster looken, så kjøpte jeg meg en High Afro hårsveis(Tøff), og en Smoking(Kosta mye, men hadde mye penger), Dyre svarte sko på Ds, og Money chain, hos Ds. CJ'en min er heeelt tynn.

Skrevet
Didier Sachs rools! :green:

Har tuxedo, black spats, dollar chain, hatt og klokke derfra. Søt butikk. ;)

:ohmy:

Nesten akkurat samme klær, jeg har gull klokke, og jeg har ikke hatt, men ellers GANSKE likt ;)

Skrevet (endret)

Hvor i huleste finner man denne Didier Sachs sjappa? Finner den ikke noe sted! :dontgetit:

EDIT: Der var den sjappa, ja!

BTW: Alphonse "Scarface" Capone is back - Only this time, he's mothafocking gangsta-black! :w00t:

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Hmm finner ikke denne Butikken noen steder hvor er den? jeg har alle byene men jeg finner ikke DS :cry::p

I Los Santos, så har man en klynge bestående av tre klesbutikker øverst i venstre hjørne i Los Santos, der har du Binco (tror jeg), Victim og Didier Sachs. :)

Skrevet
Hmm finner ikke denne Butikken noen steder hvor er den? jeg har alle byene men jeg finner ikke DS  :cry::p

I Los Santos, så har man en klynge bestående av tre klesbutikker øverst i venstre hjørne i Los Santos, der har du Binco (tror jeg), Victim og Didier Sachs. :)

Øverst til venstre blir bitte litt feil.

Men det er på vestkanten av byen, ja. sammen med to andre butikker (de du nevnte, fredrik, er de rette). :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Er det sånn at man må ha på noen grønne klær for å få respect. Eller trenger man ikke å vise gjengfargen??

Får litt meir respekt med grønt. :)

Skrevet
Hmm finner ikke denne Butikken noen steder hvor er den? jeg har alle byene men jeg finner ikke DS :cry::p

Du må langt uti spillet før den åpner, så det er ikke så rart om du ikke finner den nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...