Gå til innhold

Den beste warrior builden?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Selv kjører jeg:

ARMS: parry, charge

FURY: +crit %

PROT: Det meste ;) utenom shield wall, bloodrage, last stand, taunt, disarm, sunder armor

Det viktigste er jo å få aggro fort å holde den og tåle mest mulig.

Noen innspill?

Imp. taunt er bra på mobs som til tider kan gå litt "berserk".

Bloodrage må du også ha poeng i - Last stand er veldig bra til nødsituasjoner når du kanskje har litt lite heals.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vurdert last stand, men fant ut at siden mobs gjør såpass mye skade, er den "lille" HP boosten man får ved last stand. Liten vits å legge talent poeng i.

Samme går vel for bloodrage siden et lite HP blir jo healet opp med en gang. Bloodrage blir mest til nød rage en gang iblant.

Men taunten er jo ikke mer enn 1 eller 2 sec mindre cooldown er litt gimpet talent boost syntes jeg.

Skrevet (endret)
Men taunten er jo ikke mer enn 1 eller 2 sec mindre cooldown er litt gimpet talent boost syntes jeg.

På 2 sekunder så kan 1 eller kanskje 2 av healerne dine være døde. :yes:

Endret av ahpadt
Skrevet
Jeg trodde han ville ha improved heroic strike i et MS build :roll:

Og ja, hvorfor ikke, men du får mye bedre damage av slå, MS, whirlwind, execute.

Nei har det i fury.

Men heroic er jo igrunn "billigere" med tanke på rage forhold til MS da..

Skrevet
Men heroic er jo igrunn "billigere" med tanke på rage forhold til MS da..

Den koster mindre en MS ja, men du får ikke mer damage per rage. heroic strike legger til 130 eller noe damage til neste melee slag, altså du får 130 damage for 15 rage. MS koster 30 rage. og da får du et instant angrep som gjør weapondamage +160. Du får da si 500 damage fra slaget +160, 660 damage for 30 rage

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...