Hr. Jenssen Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 (endret) EWOK: Hvordan klarte du det med Dødsstjernen? Brukte du bare et .gif bilde? Om det var slik, kan du legge det ut her? BTW: Beklager for at det ikke er noe bilde her. Kommer ASAP. EDIT: Oj, glemte bildet. Her er min Badass-CJ! Endret 19. juni 2005 av MeTa][iC
Mafiabåss Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Skrevet 19. juni 2005 Den rosa bilen ruler! Dumme ballas folk!
Scortech Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 Anyone for a game of baseball? hehe Er det driverene mine ser er helt fucket eller? hvis jeg kjører på 1024 med framelimiter på så er det veldig dårlig flyt i spillet men kjører jeg den av så er det bra flyt men ikke helt fornøyd. Jeg vet da at dette spillet kjører på OpenGl og jeg har da Ati kort. Noen råd,tips??
Chieftec2k Skrevet 19. juni 2005 Skrevet 19. juni 2005 det samme skjer med meg ?...jeg har også ati kort :...sorry hakke noen bilder...åssen tar jeg screenshot ?
Dorian Gray Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 det samme skjer med meg ?...jeg har også ati kort :...sorry hakke noen bilder...åssen tar jeg screenshot ? Prt Scr-knappen (den over Insert), og lim inn i paint/photoshop. Du kan også laste ned program, som Fraps.
genser Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 MeTa][iC, hadde vært fint om du heller brukte imageshack.us når du skal vise oss så mange bilder. Flere grunner: 1) Ingen får inntrykk av at du poster bilder for å øke postcount (du har 40 innlegg i denne tråden) 2) Vi får se små og ålreite thumbnails 3) Postene blir mer oversiktelige da du slipper så mange poster 4) Ikke så stor forskjell, men er vel ikke negativt at forumet slipper den båndbredde-presset. Fine bilder var det i hvert fall. Hvis du vil utforske Liberty City mer er det fullt mulig
MKej Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 LOL Hamster Love 2 og Granny Grabber 10, høres ikke helt bra ut
Hr. Jenssen Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 (endret) MeTa][iC, hadde vært fint om du heller brukte imageshack.us når du skal vise oss så mange bilder. Flere grunner: 1) Ingen får inntrykk av at du poster bilder for å øke postcount (du har 40 innlegg i denne tråden) 2) Vi får se små og ålreite thumbnails 3) Postene blir mer oversiktelige da du slipper så mange poster 4) Ikke så stor forskjell, men er vel ikke negativt at forumet slipper den båndbredde-presset. Fine bilder var det i hvert fall. Hvis du vil utforske Liberty City mer er det fullt mulig Takk for den. Visste ikke om Imageshack, men skal øyeblikkelig begynne å bruke det. Trenger man å registrere seg? Har prøvd å bruke Home.no, men jeg klarer ikke å komme inn på siden min (er registrert og hele pakka). Uansett, hva mener du med "Hvis du vil utforske Liberty City mer er det fullt mulig "? BTW: Bilde kommer. EDIT: Da prøver jeg meg: Dette er fra et (veldig kult) oppdrag i San Andreas, hvor du skal storme Madd Dogg's villa (som nå eies av en narkolanger) sammen med en gjeng Triads. Endret 20. juni 2005 av MeTa][iC
genser Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 (endret) [iC,20/06/2005 : 14:18] Uansett, hva mener du med "Hvis du vil utforske Liberty City mer er det fullt mulig "? Takk som bruke Imageshack Ser bedre ut da. Selv har jeg ikke prøvd, men det er flere måter å utforske Liberty City på. http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/924362.html Der finner du guider til det meste. Les "Liberty City Guide" så finner du ut ulike måter å gå rundt i LC på Endret 20. juni 2005 av arehei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå