Chaqwa Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 (endret) I tillegg til flere som er nevnt her er spesialutgaven av Halo 2 også veldig fin. Edit: Metall er generelt sett snyggt. Eneste jeg synes er litt teit med halo 2 limited collectorsedition boksen er jo at den ikke er "limited". Ser fortsatt hauger av den i butikken. De kunne jo kalt den collectors-edition bare. Ellers sånn jeg har fått med meg er innholdet det samme som vanlige coveret, bortsett fra at du får med en trial på xbox live. I limited utgaven får man en ekstra DVD fullstappet med ekstra materiale. # The Making of Halo® 2: I kulissene hos Bungie Studios # Snutter om spillutvikling, animasjon, musikk, m.m. # Scener som ikke kom med # Kunstgalleriet: Fra konsept til spill. # Kommentarer fra utviklingsteamet Endret 22. juni 2005 av Spidy
Bear^ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Må nok bare si meg enig i GTA SA innpakningen, bra å se at Rockstar i det minste har orden på en ting.
xD^^ Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 Innpakningen på GTA:SA er fantastisk. Det er et fint omslag rundt, og inni der er det en manual, som er ser ut som en vanlig bok, på nest siste side sitter DVD'en festet. Et fint kart/plakat følger også med. Kjempebra! Nesten overrasket Dette gjelder PS2, men innpakningen på GTA III og Vice City Double pack er også fin, det er ingen spesiell manual, men det ser fint ut!
Wooho Skrevet 22. juni 2005 Skrevet 22. juni 2005 HL-2 Collector`s Edition er helt nydelig, og selvfølgelig GTA SA til PC. Ble veldig overrasket over GTA SA til PC var ekstrem fin innpakning.
Wooho Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Battlefield2 sin innpakning er ikke verst. Det følger med eksklusivt Battlefield2 headsett som ser stiligt ut uten tillegg til prisen.
Hr. Jenssen Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Huff, for noe sløseri. Det kan jo godt hende at headsettet er bra, men utifra bilene ser det liksom ikke ut til å ha vært lagd av St. Peter's glatte føtter, liksom. Ser helt vanlig ut. Og den pakningen, den må jo ta enorm mye plass! Neida, ikke noe spesielt dårlig med den, men jeg synes de kunne lagt til noe mer med Commander's Edition.
Wooho Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 [iC' date=23/06/2005 : 15:39] Huff, for noe sløseri. Det kan jo godt hende at headsettet er bra, men utifra bilene ser det liksom ikke ut til å ha vært lagd av St. Peter's glatte føtter, liksom.Ser helt vanlig ut. Og den pakningen, den må jo ta enorm mye plass! Neida, ikke noe spesielt dårlig med den, men jeg synes de kunne lagt til noe mer med Commander's Edition. Det headsetet er av ganske bra kvalitet og god lyd gir den fra seg også. Ang det med at esken er for stor, bryr jeg meg ikke om pga har nok av plass uansett.
Laserlasse Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noe jeg krever av alle spillinnpakninger en god og passe lang manual Hater spill der man bare møter en liten lapp med kontaktpersoner osv på.... Til en viss grad enig GTA San Andreas har en helt genial innpakning og manual. For det første fordi hele konseptet faktisk ER genialt, hele greiene er bortimot unikt i nyere sammenheng. Men det er først og fremst genialt fordi spillet faktisk ikke TRENGER en tjukk manual. Alt som *egentlig* trengs i det spillet, er et lite kort der det står hvilke knapper du skal trykke på, samt installasjonsveiledning på andre siden. Egentlig trenger du vel strengt tatt kun installasjonsveiledningen, ettersom kontrollene kan vises og endres i spillet. Derfor --> Genialt. Men det er ikke alle spill som TRENGER en solid manual. Jeg ser helst at spill er så intuitive at de ikke trenger noe som helst. Men da igjen; gjør som GTA:SA og gi oss noe mer. Noe kult. Noe som faktisk kan gi incentiver til dritt-fjortissene til å kjøpe det istedenfor å laste ned. Ellers, på den motsatte siden har vi store stygge EA. De produserer det mest vanvittige sølet av ikke-eksisterende manualer. Som f eks battlefield serien. Til det spillet forventer jeg egentlig at de legger ved en bok som inneholder info om de ulike våpnene, kjøretøyene, kartene etc. Det er ting som etter min mening i høyeste grad SKAL være med. Men da hadde vel ikke Prima fått solgt Strategy Guidene sine. Helvetes blåruss.
Vice Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Noe som faktisk kan gi incentiver til dritt-fjortissene til å kjøpe det istedenfor å laste ned. Definitivt! Personlig begynner jeg å bli kraftig lei av trenden med å gi mindre valuta for pengene. Her degraderer markedet verdien på produktene sine og så lurer de på hvorfor folk kopierer?? Kanskje det mest ekstreme tilfellet har vi sett med Steam-versjonen av HL2. Her er absolutt alt av ekstra verdier med produktet fjernet, men uten av at dette har kommet forbrukeren til gode gjennom prisen. Rockstar har her gått foran med et lysende bra eksempel på hva kundene setter pris på.
cheeplix Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 Kanskje det mest ekstreme tilfellet har vi sett med Steam-versjonen av HL2. Her er absolutt alt av ekstra verdier med produktet fjernet, men uten av at dette har kommet forbrukeren til gode gjennom prisen. Steam-versjonen? Mener du den man kjøpte gjennom Steam? Uansett, spillet kostet da bare 299,- fra lanseringen, lett 100kr billigere enn de fleste andre spill når de kommer i butikken.
andre_sn Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 Manualene til Fallout 1 og 2 er jo bare geniale. De eneste manualene jeg leser gjennom forde de er fete. Hvor mange manualer finner du oppskrifter på diverse mat fra "the wasteland" og masse annet morsomt materiale. Eskene er kanskje ikke like kule. Starcraft deriomt, med uthevet print av enten menneske, zerg eller protoss, samt en deilig tykk manual med masse info om units og alt, skrevet på en bra måte. En spennende "prouloge" til hele spillet er også skrevet ned. NOLF hvor du får med en soundtrack cd med vanvittig bra musikk. Noen som vet hvor man kan finne dette soundtracket? Cden min knakk
kurrikill Skrevet 25. juni 2005 Skrevet 25. juni 2005 hmm...blir half life 2 ce eller gta sa...EG TAR BEGGE TO EGH!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå