Gå til innhold

Hunter - Er den underpowered?


Anbefalte innlegg

Og forsatt er det folk som ikke klarer kaste freeze trap i combat. Da får jeg vil si det rett ut, er dere helt noobs ?

 

Det er så enkelt å soloe rogues uansett om de hopper på det uforberdt eller ikke, de aller fleste rogues er noobs uansett, men de som er gode, ja, de er ikke så gode. Viss du først kommer på avstand fra en rogue så har du ham nede.

 

Jeg begynner også å lure på om jeg har valgt feil talents. Markamnship gir mange gode ting som f.eks improved serpent sting, hunter's mark, 6 yard ekstra range, confuse shot, aimed shot, større critt sjanse, forbedret AoE og stunne sjanse ved concusive shot. ER det virkelig verdt å ofre alle disse tingene for healingen?

 

Viss du bruker det rett, ja. Men viss du tenker som så at petet er noe dritt som ikke gjør noe som helst, det er bare jeg som dealer damafe her, da bør du satse mark.

 

Vi sliter bare en del med PvP. For å være effektive i PvP så er vi avhengige av en god gruppe som tar vare på oss og beskytter oss. Men har vi først det..... Elsker å oneshotte cloth fra laaang avstand. (Klapper på DHCen sin...)

 

Får å si det enkelt, SNAKK FOR DEG SELV :mad:

Siden du tydeligvis er "überleet" så kan du vel opplyse oss mindre intelligente om hvordan dette skjer?

 

-KJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Skal love deg at noe av det verste du duellerer mot er en god pala som kan sakene sine.... Desverre (i partysammenheng) er det heller få palaer som kan sakene sine. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om BoS og fått BoW eller BoK... :p

 

-KJ

Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Skal love deg at noe av det verste du duellerer mot er en god pala som kan sakene sine.... Desverre (i partysammenheng) er det heller få palaer som kan sakene sine. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om BoS og fått BoW eller BoK... :p

 

-KJ

han var sikkert retard, men jeg skjønner ikke hvordan en paladin kan ta en hunter alene. Stun osv, slow, aspect of the cheetah. Alltid holder han på avstand. Si meg hvordan kan en paladin komme intill en hunter da?

Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Skal love deg at noe av det verste du duellerer mot er en god pala som kan sakene sine.... Desverre (i partysammenheng) er det heller få palaer som kan sakene sine. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om BoS og fått BoW eller BoK... :p

 

-KJ

han var sikkert retard, men jeg skjønner ikke hvordan en paladin kan ta en hunter alene. Stun osv, slow, aspect of the cheetah. Alltid holder han på avstand. Si meg hvordan kan en paladin komme intill en hunter da?

kaste Blessing Of Freedom på seg selv, swiftness potions, net-o-matic og death ray er noen av tinga jeg bruker for å stoppe Hunters :thumbup: .

Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Skal love deg at noe av det verste du duellerer mot er en god pala som kan sakene sine.... Desverre (i partysammenheng) er det heller få palaer som kan sakene sine. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om BoS og fått BoW eller BoK... :p

 

-KJ

han var sikkert retard, men jeg skjønner ikke hvordan en paladin kan ta en hunter alene. Stun osv, slow, aspect of the cheetah. Alltid holder han på avstand. Si meg hvordan kan en paladin komme intill en hunter da?

kaste Blessing Of Freedom på seg selv, swiftness potions, net-o-matic og death ray er noen av tinga jeg bruker for å stoppe Hunters :thumbup: .

men alle paladiner er ikke enginers

Lenke til kommentar
men alle paladiner er ikke enginers

De fleste som spiller kun for PVP har som oftest engi, dette er det yrket som har mest innvirkning i en PVP-situasjon.

 

Jeg blir litt oppgitt over de som klager over at dyret ikke klarer å holde aggroen, dere må spille på en fatalt feil måte. Prøv å legge om spillestilen og se på tallentene dere har investert i.

 

Selv som warlock har jeg måtte teste mange forskjellige spillestiler og måter å gå frem på. Men en ting jeg lurer litt på, du som sa at en warlock som gjør mye damage er tullete, hva mener du med det? Hva ennet skal vi gjøre? Crowd control, curses, health stones, soulstones og damage. Vi gjør mye damage hvis vi vil, og en godt spilt lock sammen med en godt spilt warrior får aldir aggroen what so ever. Kan ikke se hva du mener med at han er tullete fordi han outdamager bua di

 

Jaja, litt off topic, men enden på visa blir bare den samme gamle "learn how to play your class" linja.

 

Siden hunteren er den eneste langdistanse klassen uten noe skikkelig stunning

Prøv de andre klassene først ;) Greit, flere av klassene har blitt påvirket hardt av diminshing returns. Men hunter er langt fra den svakeste på dette området.

Jeg ler fortsatt godt av de hunterne som klager over at de ikke kan PVPe non stop fordi de må ut og kjøpe piler/kuler, og argumenterte med at de var den eneste klassen som led av at de måtte bruke reagents.

 

Prøv å les litt rundt på de forskjellige WOW fan-sidene, det står mye godt om hvilke spillestiler som funker best i hvilke situasjoner og om talent builds. Man må jo bruke litt tid på å virkelig lære seg klassen sin.

Lenke til kommentar

Med tullete her så mente jeg den typen warlocks som tyner på med spels hele tiden og som av den grunn også tiltrekker seg en god del aggro. Har ofte sett warlock på topp både på damage output og damage taken... :p

 

Hjelper ikke å være en aldri så god warrior hvis de rundt deg fyrer av spells lenge før du når moben. Da blir det bare å springe ettter for å prøve å fange aggroen igjen :)

 

Og når jeg kaller dem tullete så er det ikke negativt ment fra min side. De bare tyner strikken litt vel langt synes jeg. ;) De blir liksom så vanskelige å holde i live.

 

Så ikke bjeff opp i mitt tre; jeg er på "ditt lag"....

 

-KJ

Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Skal love deg at noe av det verste du duellerer mot er en god pala som kan sakene sine.... Desverre (i partysammenheng) er det heller få palaer som kan sakene sine. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg har bedt om BoS og fått BoW eller BoK... :p

 

-KJ

han var sikkert retard, men jeg skjønner ikke hvordan en paladin kan ta en hunter alene. Stun osv, slow, aspect of the cheetah. Alltid holder han på avstand. Si meg hvordan kan en paladin komme intill en hunter da?

kaste Blessing Of Freedom på seg selv, swiftness potions, net-o-matic og death ray er noen av tinga jeg bruker for å stoppe Hunters :thumbup: .

syns da mages har det mer morro ;D

 

 

1: sheep pet

2: Ice shield

3: blink inn å finn blind spotet så hunter ikke kan skyte

4: Frostnova

5: Cone of cold (er du ice build, så criter den på ca 80%, gjør ca 800dmg instant)

6: Fireblast (350 dmg pluss/minus)

7: Her kan du sløse bort cold snap og gjøre hele greia om igjen.. men jeg pleier bare og bruke arcane explotion til de dør..

 

 

Konklusjon med huntere, eier i PVE , gimp i PVP.. de er ubrukelige serlig vs casters.. (mage, warlock, priest)

Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Det er det dummeste jeg har hørt... Du misser no så inn i gran skauen på en som er 10 lvler høyere enn deg... Du greier ikke en gang og få Morladim (lvl 35 elite i Duskwood) til halv helse en gang skal jeg vedde på...

Endret av Darkey
Lenke til kommentar

selv om du misser noe så inni granskauen på en npc som er 10 lvl'er høyere så skjer ikke nødvendigvis det samme i pvp..

 

han er ikke den første som har drept en 10 lvl'er over seg selv, har gjort det selv etpar ganger, og å misse er ikke problemet, problemet er at du gjør så sinnsykt lite damage i forhold til hva de har av hp, men ikke så lite at det Chokke sier er umulig.

 

edit: low lvl hunters i Hilsbrad foothils er skøyale å knerte lvl 60 rogues med :-)

når de får en hau med vakter etter seg og satser på å greie å stikke av / Stealthe tar du bare en hunters mark > Concussive shot og ser vaktene drepe dem :love:

Endret av PandaMartin
Lenke til kommentar
er enig at hunters er sterke mot melee folk som paladin. Er flaut å spille mot en ^^

 

Selv grusa jeg en lvl ?? pala som hadde mount når jeg var lvl 26, kun pga kiting.

Det er det dummeste jeg har hørt... Du misser no så inn i gran skauen på en som er 10 lvler høyere enn deg... Du greier ikke en gang og få Morladim (lvl 35 elite i Duskwood) til halv helse en gang skal jeg vedde på...

erm, i PvP er miss en "sjelden" greie, men treffer MYE mer enn man gjør mot NPCs. Du burde prøve det før du kommer her og er smart.

Lenke til kommentar

Nei, hunter er ikke underpowered eller overpowered. imo

 

Rogue pvp:

en ting som funker mot rogues some backstabber/stunner deg er:

 

sleng inn en shatter shot med en gang du kan. løp unna med aspect of cheeta. set hunters mark på'n.bruk net-o-matic. pet attack, sting, arcane shot, multishot(damage bonus). Bruk conc shot med en gang han kommer løs. sørg for å holde avstand. Dersom du ikke har engineering bør du seriøst vurdere å skaffe det. NB. web funker ikke hver gang.

 

aspect of cheeta er veldig risky. du MÅ vite hva du gjør. Enten som eier du stakkaren, eller så eier han deg. :thumbup:

 

 

Argo control pve solo:

 

Dette er deg vs et monster, gjerne elite. Du kan velge å kite monsteret (bra mot uber melee elite) eller bruke pet tank metoden (mest vanlig)

 

Pet tanking bruker man self growl. Du bør ikke bruke arcaneshot i solo pve da dette er lite effectivt med tanke på dps/mana. Dessuten ønsker du ikke å gjøre for høy DPS fordi da stjeler du argo fra petten din. Du må moderere deg i pve solo. Bruk serpent sting, huntersmark og aspect of hawk. Dersom monsteret kommer mot deg betyr det at du har gjort for mye DPS. Da er det bare å slenge inn en disengage. Dersom monsteret er etter deg ennå kan du bruke wingclip, pet follow og shattershot. skaffe litt avstand sende pet på attack igjen. Det skulle gjøre susen. Og ikke glem mend.

 

Jeg liker kiting. Det er det du må mestre i pvp, men kan også komme godt med vs elite melee mobs. Her er det lett å gjøre noe galt. F.eks. må du har åpent terreng rundt deg uten mobs. Jeg pleier å sette pet growl av og pet cower på(cat ftw). Da fungerer petten som en DOT(også bra i instance dersom du er forsiktig. pet passive ftw). Ha god avstand huntersmark, aspect of cheeta, aimedshot, conc shot, pet attack, sting og løp litt. følg på med conc hver gang den er klar. sting når den er nær ved å slutte. Dersom den tar deg igjen har du tapt. Dersom du tar skade har du tapt. fd er eneste utvei dersom du har driti deg ut. Se petten din dø og sprett opp igjen.

 

 

Hunteren er balanced. Du må bare øve, øve og øve. Bruk alle skills, vit når du bør bruke de riktige skills. Lykke til :thumbup:

 

p.s. Har laget et innlegg om hunter's. en slags guide om du vil. den ble aldri 100% ferdig, men ta gjerne en titt :

 

The Power of Hunters V.0.13

Endret av Ithkul
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...