Gå til innhold

MindArk PE AB's Project Entropia

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snublet for noen dager siden over dette spillet:

Project Entropia

For de av dere som ikke vet hva det dreier seg om har de dette å si om seg selv:

Project Entropia is a massive virtual universe with a real cash economy.

Together with people from all over the globe you experience adventure, you form societies, and you are a part in the creation of a brand new world.

While on the planet Calypso you use the PED currency to invest in your personal development. The assets you acquire can be exchanged back into real world funds.

Project Entropia is available around the clock for decades to come. The virtual universe has been developed since 1995 and every month new exciting content is added.

Join the 259254 persons before you - get a life in Project Entropia

Jeg har selv spytta noen hundrelapper inn i PE, og føler jeg får valuta for pengene. Foreløpig er jeg i læringsfasen - så pengene går ut raskere enn jeg liker selv, men jeg tipper det er mulig å gjøre dette til en langt billigere affære enn f.eks. World of Warcraft på sikt.

Og så til hva jeg har på hjertet:

Siden økonomien i spillet ikke handler om lekepenger er tendensene på nettet når det gjelder info om hvordan man lykkes helt forskjellige fra andre MMO-spill jeg har spilt.

Å gi fra seg teknikkene man har opparbeidet gjennom mye prøving og feiling vil bare gjøre at det går inflasjon i ens metoder. Derfor holder folk kjeft for det meste.

Om det er noen andre der ute som spiller dette spillet som ønsker å dele erfaringer er det bare å ta bladet fra munnen.

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe ja, det virker som det PERFEKTE spillet syns nå jeg:) Føler at spillinga gir mere verdi og faktisk litt nytte:) Har lastet det ned og somla litt rundt for å prøve, prøvd å skaffe meg en mentor men de fleste i spillet er ganske kjipe, men ihvertfall så skal jeg sende inn noen hundrelapper for å få startet opp de neste dagene.

Det vanskeligste er jo det å være helt nybegynner å lage en taktikk som fungerer :S men skal prøve så godt jeg kan;)

Ossen går det for deg i spillet nå da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...