Gå til innhold

Ukens flørt: 506iC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke si jeg finner noe fint med designet til denne telefonen bortsett fra rullehjulet. Det ser virkelig ålreit ut.

Men sikkert en bra telefon, bare imponerer meg ikke med designet.

Skrevet

Synes fargene var utrolig smoothe, og linjene var pene og runde. Absolutt pen i min mening, men smaken er jo som kjent som baken. At den veier 140 gram er en annen sak :)

Skrevet

Hmm. Så i miljøsammenheng er kanskje rosa den nye grønne? En ting bare... Jeg prøvde å søke på 506iC siden dere skal ha hatt den som ukens flørt en gang tidligere, men jeg må ærlige innrømme at jeg ikke fikk noe treff. Er det en feil i søkemotoren deres, eller er det en skrivefeil i artikkelen, slik at dere mente en annen modell?

Skrevet
Hmm. Så i miljøsammenheng er kanskje rosa den nye grønne? En ting bare... Jeg prøvde å søke på 506iC siden dere skal ha hatt den som ukens flørt en gang tidligere, men jeg må ærlige innrømme at jeg ikke fikk noe treff. Er det en feil i søkemotoren deres, eller er det en skrivefeil i artikkelen, slik at dere mente en annen modell?

Beklager, det er nok min feil. Hele navnet på modellen er SO506iC (SO er forstavelsen på docomos modeller fra Sony Ericsson) Hvis du søker på denne vil du nok få treff.=)

Skrevet

Beklager, det er nok min feil. Hele navnet på modellen er SO506iC (SO er forstavelsen på docomos modeller fra Sony Ericsson) Hvis du søker på denne vil du nok få treff.=)

Ah ok. Jeg fant den nå. Synes personlig kanskje at den naturvennlige overraskende nok så noe freshere ut enn originalen.

Skrevet

ett lite spørsmål, jeg ser igjen at uttrykket doble stereohøytalere blir brukt, er ikke det litt smør på flesk? må en ikke ha to høytalere for å få stereolyd?

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...