Gå til innhold

COSMOS, hvordan slette ?Addon til Priest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grunnen til jeg spør er at jeg bruker COSMOS akkurat nå, men det er veeeldig bugget hos meg, f.eks mana saken, hver gang mana stiger så får jeg en error melding :(

Hvordan sletter jeg COSMOS ?

Også har jeg hørt mye godt om CTmod ! og en kompis har noe som eter Atlas eller noe !? (stemmer det) ? kan jeg kjøre disse sammen ?

Eller !!!!

Hva slags addon burde en priest bruke ? COSMOS er jeg ikke fornøyd med !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ett bittelite googlesøk på "delete cosmos" gav følgende resultat..

Un-Installation:

If you don't know what this stuff is and you are just blindly installing mods, you should really just skip modding your game, modding World of Warcraft is pretty straight forward even for novice users. You should have a good understanding of how to extract file archives and of your World of Warcraft directory structure. If you have to ask, maybe it's just best you leave modding alone.

As of this writing, this is the best Un-installation procedure.

1. Copy WTF\Account\<AccountName>\SavedVariables.lua to a safe location.

2. Delete anything with the Cosmos name in your World of Warcraft directory

3. Delete your World of Warcraft\Interface folder.

4. Re-install non-Cosmos addons.

Launch World of Warcraft, Cosmos is now uninstalled.

Remember, for the latest Cosmos\Thottbot files and information, always visit www.cosmosui.org

Skrevet

Nei, du må nok gjøre det manuellt. Men det er ikke vanskelig.

Støter du derimot på problemer bør du kanskje lese denne delen av instruksen litt nøyere nestegang:

If you don't know what this stuff is and you are just blindly installing mods, you should really just skip modding your game, modding World of Warcraft is pretty straight forward even for novice users. You should have a good understanding of how to extract file archives and of your World of Warcraft directory structure. If you have to ask, maybe it's just best you leave modding alone.

:tease:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...