KjellV Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Trenger flere CDer nå, og vil ha noen som fungerer skikkelig denne gangen. Kjøpte noen "Zero Defex"-plater fra brenner.no sist, men disse er det laber kvalitet på. Noen som vet hvor jeg kan kjøpe 800MB plater som fungerer skikkelig? Trenger ikke være Verbatim, men hvis det er mulig å tå tak i det merket blir jeg glad. Har alltid hatt gode erfaringer med Verbatim. Edit: Er That's Write noe å satse på? Endret 9. juni 2005 av Nostradamus
pxp.no Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vi har ikke Verbatim, men Omega 800mb (og 870mb) hvis det kunne være av interesse. Manufacturer : Plasmon Code : 97m27s19f Disc Type : CD-R Usage : General Recording Layer : Dye Type 9: Short Strategy (Phthalocyanine) data iflg CD-DVD speed 3.8 m/NEC 3520A PK PXP
LaStrada Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Vil bare si her at MINE erfaringer med That's Write ikke er så bra.. Mange feilbrenninger og mange av cdene som ikke funker i det hele tatt. Men de er jo billige!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå