AxTyZoR Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Hei! Sitter og skal kjøpe nytt skjermkort, men jeg står i mellom et gainward 6600GT, 256Mb , og et club3d 6600GT, 128Mb ... Noen som har kjennskap til disse to opp mot verandre? Vil jeg merke stor forskjell fra saphire radeon 9600XT? På forhånd takk Edit: Har et msi k8n neo fs2r hovedkort, amd 64 2800+ prosessor, og 1024Mb pc3200 ram. Endret 9. juni 2005 av AxTyZoR
Carnifex Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 De vil være relativt like i ytelse så jeg ville nok valgt Gainward kortet som foruten å koste mindre, også har 256 MB minne. Du vil merke et kraftig hopp fra 9600 kortet ditt. Jeg gikk fra 9600XT til 6800LE (som er hakket svakere enn 6600GT) og fikk en helt ny hverdag.
AxTyZoR Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 ok.. vet noen hvordan jeg får stoppet en bestilling fra mpx.no? klarte å feilbestille derfra i går kveld, har trykket på den "slett ordre" - knappen der, og fått bekreftelse på at ordren er slettet, men vil dette si at de ikke sender? Er ikke vant til å handle over internett.
Elensar Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 ok.. vet noen hvordan jeg får stoppet en bestilling fra mpx.no? klarte å feilbestille derfra i går kveld, har trykket på den "slett ordre" - knappen der, og fått bekreftelse på at ordren er slettet, men vil dette si at de ikke sender? Er ikke vant til å handle over internett. Når du har avbestillt orderen, så blir ikkje varen sendt.
AxTyZoR Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Når du har avbestillt orderen, så blir ikkje varen sendt. ok. takk... da har jeg råd til å bestille kortet fra komplett.... det med 256Mb... Noen som vet noe om hvor bra dette er sånn ca? vil jeg ha muligheten til å kjøre battlefield 2, og world of warcraft med det? helst på høy grafikk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå