Gå til innhold

K750i kamera virker ikke


Anbefalte innlegg

Får ikke kameraet til å virke på min nye K750i :cry: Prøver å velge det i menyen, men blir bare kastet tilbake. Har prøvd å søke litt i forumet om noen har funnet ut av dette, men ikke funnet noen løsning. Har lest på utenlandske forum at en firmware eller software oppgradering er på vei til uke 24. Håper dette fikser problemet. Hvis noen vet om noen annen måte så er jeg veldig takknemlig :thumbup: (Har forresten prøvd å formatere minnekortet, men ingen forandring. Har også tatt det inn og ut mens tlf stod på, og så slått den av og på igjen, men fortsatt ingen forandring)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Får ikke kameraet til å virke på min nye K750i :cry: Prøver å velge det i menyen, men blir bare kastet tilbake. Har prøvd å søke litt i forumet om noen har funnet ut av dette, men ikke funnet noen løsning. Har lest på utenlandske forum at en firmware eller software oppgradering er på vei til uke 24. Håper dette fikser problemet. Hvis noen vet om noen annen måte så er jeg veldig takknemlig :thumbup: (Har forresten prøvd å formatere minnekortet, men ingen forandring. Har også tatt det inn og ut mens tlf stod på, og så slått den av og på igjen, men fortsatt ingen forandring)

For du ikke ikke tatt bilder heller eller sliter du abre med å filme?

Jeg selv hadde problemer med å filme, du sier du har prøvd å formatere kortet uten at det hjalp, prøv å sett i inst til foto kameraet at den skal lagre på tlf minnet pøv om dt funker da? Funker det da så setter du den bare tilabke til memory stick, i min tilfelle virket den etter det.

Lenke til kommentar
Får ikke kameraet til å virke på min nye K750i :cry: Prøver å velge det i menyen, men blir bare kastet tilbake.

Har akkurat samme problem. Kameraet virket fint da telefinen var ny. 10 dager senere fikk jeg samme problem som du beskriver. Har vært i kontakt med SE, og de sier jeg må sende inn/levere inn telefonen.

 

CD

 

Ps. Har ikke hatt andre feil, bortsett fra småbugs, men angrer nesten på kjøpet. Telefonen fremstår ikke som topp byggkvalitet akkurat

Lenke til kommentar
Jeg selv hadde problemer med å filme, du sier du har prøvd å formatere kortet uten at det hjalp, prøv å sett i inst til foto kameraet at den skal lagre på tlf minnet pøv om dt funker da? Funker det da så setter du den bare tilabke til memory stick, i min tilfelle virket den etter det.

Hvordan kan man sette dette når man aldri kommer inn på kameramenyen?

 

CD

Lenke til kommentar
Jeg selv hadde problemer med å filme, du sier du har prøvd å formatere kortet uten at det hjalp, prøv å sett i inst til foto kameraet at den skal lagre på tlf minnet pøv om dt funker da? Funker det da så setter du den bare tilabke til memory stick, i min tilfelle virket den etter det.

Hvordan kan man sette dette når man aldri kommer inn på kameramenyen?

 

CD

Jeg fikk komme inn i kamera menyet, men bare ble kasta ut i det jeg gikk til video kamera menyen...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
har samme problemet selv.. :thumbdown: stress og sende tilbake når man kjøpte telefonen over internett.. kommer det noen update slik at kameraet funker igjen?

Måtte krype til korset og sende inn telefonen på verksted! På lappen fra verkstedet stod det : "Demontert og montert kamera-flex. Oppgradert software. Testet ok"

 

Nå funker telefonen som en drøm. Det hjelper ikke å oppgradere software hvis kameraet ikke virker. Prøvde dette selv og det gikk smertefritt å oppgradere, men kameraet funket fortsatt ikkje :no:

Lenke til kommentar

Hadde sååå lyst på K750i, men etter å ha fulgt med på forumet, ble jeg snart skeptisk.

 

Snakket med en selger på Telebutikken, og han sa det var mye feil på dem. Akkurat da jeg var innom, var det en kunde som skulle få igjen en K750i. Hun testet den, og så leverte hun den rett tilbake igjen. Feilen var ikke blitt rettet. Lurer på om det var noe med meldinger hun ikke kunne sende.

 

Så evt kjøp av K750i er utsatt på ubestemt tid.

Lenke til kommentar
Ok, firmware-, høyttaler- OG kameraproblemer da... ;)

Joda, men jeg syns ikke du skal la deg skremme.. du må huske at denne tlf. er solgt i bøtter og spann de siste ukene. Det er jo stort sett de som har problemer vi hører om.. de andre går bare rundt å smiler :love: . De aller fleste fw problemer er jo rettet nå, det med høytaleren tror jeg ikke er noe utbredt problem og det med kamera er også bare noen få tilfeller av.

 

Så jo bla. annet for 2 dager siden hvor jeg linket til at Komplett hadde over 100 stk. på lager.. noen timer senere var de revet vekk. Nå har de visst fått inn ennå fler.

 

Snakket forøvrig med en kamerat som jobber på ett verksted for Nokia, halvparten av de som jobber der har kjøpt seg K750i og salget av Nokia hadde gått ned 15-20% sist måned. Dette kommer nok ikke bare av K750i, men også at folk venter på de nye modellene som kommer.

Lenke til kommentar

750i min er ca 5 dager gammel, og nå plutselig fungerer ikke kameraet.

Blir bare "kastet" ut når man prøver å velge kamera modus.

 

Samme problemet som dere andre har her inne på forumet.

 

Jeg er muligens også av samme mening om at det kanskje bare er flat kabelen(folie) som har detti ut. Hvis jeg leverer den inn der jeg kjøpte den, om jeg får ny, eller om de skal finne på og sende den inn??

 

faens dritt, og jeg som skal reise på mandag..

 

:mad:

Endret av Jazzmaster
Lenke til kommentar

HAHA jeg fikset telefonen selv. Det var som jeg mistenkte.

Flat kabelen til kameraet hadde dettet ut. Den sitter fra kameraet på en liten "chip" plug.

 

Det var litt knotet å åpne telenfonen siden jeg ikke kjenner denne modellen, men har åpnet mange andre telefoner.

 

er et slags pusle spill.....

 

 

Vel da virket tlf, og jeg slipper å stresse med selgere, verksted og det beste er at jeg kan ta den med når jeg resier på mandag.!!!

 

 

JIPPIII!!!!!

 

Hvis dere andre skal prøve, så HUSK at garantien går hvis de "merker" at du har åpnet tlf, selv!

 

Jeg kan jo eventuelt fikse den for dere, for 200??? Men mitt forslag er, lever den inn på garantien... :!:

Endret av Jazzmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...