Gå til innhold

MSN Messenger Winks problemer

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har lagt til en god del WINKS i min MSN MESSENGER og har dermed havnet oppi et aldri så lite problem.

Jeg klarer ikke å å bruke dem. Hver gang jeg skal bruke WINKS så fryser MSN MESSENGER seg opp. Det samme gjelder når jeg prøver ål fjerne dem.

Det som jeg har prøvd å gjøre selv er å avinnstallere programmet og fjerne all informasjon med regedit. Men dette fungerte heller ikke.

Hvor ligger de forbanna WINKS??

*fjernet caps i topic*

Endret av el-asso
Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv og kjør et søk på *.mco og se om du finner noe kanskje?

evt er det jo bare og kjøre en system restore til et punkt før du innstallerte alle winks'a. ;)

Skrevet

Takker for rask tilbakemelding, men jeg burde også ha postet at jeg har alt prøvd å søke etter *.mco filer. De eneste som maskinen finner er de som ble brukt til å adde seg til messenger ved hjelp av et program som heter mcoinstall.

Det hjelper ikke å fjerne disse. Det har blitt prøvd.

System restore blir ikke aktuelt :) Det er forlenge siden WINK situasjonen først oppsto.

Skrevet

C:\Documents and Settings\brukernavn\Programdata (skjult mappe)\Microsoft\MSN Messenger\Mange tall\ og delete Winks 3 mappen.

Skrevet

MSN hang seg opp hos meg òg for noen dager siden, da jeg mottok et wink. Jeg har egentlig deaktivert det i MSN Messenger, men da jeg alikevel mottok en og trykket på "Spill av ..." hang hele programmet seg opp, likesågodt. :thumbdown:

Du kan jo se om du har aktivert det, kan være at det er problemet.

• 5 måneder senere...
Skrevet

For meg fungerte det å installere nyeste versjon av Macromedia Flash og Macromedia Shockwave. Sørg da for at alt som har med MSN å gjøre er lukket når du installerer det.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...