V36a Skrevet 12. juni 2005 Skrevet 12. juni 2005 Jaja folkens, man skulle ikke tro Rockstar North har vært så flittige med testingen av spillet, for joda, spillet har hengt seg helt opp en gang til meg og pluss at lyden ble borte en gang, dvs jeg fikk beholde stemmer og musikk Hvis man ser på anbefalt specs og mine specs vil man se noe rart; Anbefalt skjermkortserie er GeForce 6, det har jeg. Anbefalt lydkort er Audigy 2, det har jeg også. Alt med de nyeste driverne installert og ellers er maskinen i tipp topp stand (spyware, virus, register osv). Slik har det vært med GTA helt siden GTA III hos meg, og det må vel skyldes på grafikkmotoren, siden jeg har hatt akkurat samme feil med forskjellig maskinvare helt siden GTA III. Nå er det vel på tide med en ny grafikkmotor eller hva? Men jeg håper de får letta på ræva og gitt ut en patch snart, hvis ikke risikerer de å få en god del kritikk og sure tilbakemeldinger. Nå høres det kanskje ut som jeg er misfornøyd med spillet, det er jeg alldeles ikke, spillet er genialt i alle aspekter. Men jeg syns det blir for dumt når en krasj nå og da skal ødelegge hele spillopplevelsen, da jeg sitter og bekymrer meg for at spillet skal krasje etter hvert oppdrag før jeg får lagret. Skjerpings Rockstar!
FuglFøniks Skrevet 12. juni 2005 Forfatter Skrevet 12. juni 2005 Hva med heller å stenge hele tråden, jeg mener, snakker vi om GTA kræsj eller om piratkopiering og lommepenger? *Rapotere* Bare "raporter" den du. Moderator, bare å stenge tråden. Jeg har fikset mitt problem, så får vi heller ta diskusjonen om piratkopier et annet sted...
FuglFøniks Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Næmmen ååå! Sier du det!
tor_erik Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Anyway, det viser seg at dette problemet ikke bare gjelder piratkopier. Næmmen ååå! Sier du det! Mhm. Kanskje folk hadde hørt på deg også hvis du klarte å oppføre deg en smule. Anyway, krasjene kommer sjeldnere nå som jeg har oppdatert HK-driverne, så jeg anbefaler folk til å gjøre det.
FuglFøniks Skrevet 13. juni 2005 Forfatter Skrevet 13. juni 2005 Hehe, du er meg en luring du, Tor Erik. Smartypants . Hvis du sjekker side 1 i denne tråden, vil du se at jeg har oppført meg temmelig bra, helt til alle de teite svarene kom... Men Hw.no, hvorfor i helvete er ikke denne tråden stengt ennå?
Chevelle Skrevet 13. juni 2005 Skrevet 13. juni 2005 Har 3 maskiner som har vært i bruk med Gta SA siden det kom ut. Alle Intel med nVidia skjermkort. Har enda tilgode og få spillet til og kræsje. Ta en runde og oppdater drivere og se om ikke det hjelper.
Anbefalte innlegg