Gå til innhold

Stor bokstav etter punktum på E720?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var iallefall forbedret på E710, da gjelder det sikkert også E720.

Ingen selvfølge, da E720 er bygget på D500 tvers igjennom, og D500 har denne feilen. Da snakker jeg altså om ingen automatisk stor bokstav. Om man må skru på T9 hver gang vet jeg ikke.

Nei, men E720 er visst bygget på D500, og Arehei lurte på om D500 hadde denne "feilen"

 

Les hele tråden før du spør ;)

Lenke til kommentar
Den var iallefall forbedret på E710, da gjelder det sikkert også E720.

Ingen selvfølge, da E720 er bygget på D500 tvers igjennom, og D500 har denne feilen. Da snakker jeg altså om ingen automatisk stor bokstav. Om man må skru på T9 hver gang vet jeg ikke.

Nei, men E720 er visst bygget på D500, og Arehei lurte på om D500 hadde denne "feilen"

 

Les hele tråden før du spør ;)

At det er en nyere modell er riktig. At den benytter seg av samme menysystem er også riktig.

 

Hva de har endret osv utover dette vet man ikke før man har prøvd telefonen.

Det har jeg, men jeg husker rett og slett ikke.

 

Dessuten kom arehein aldri emd et spørsmål, eller så du et spørsmålstegn?

Lenke til kommentar
Ingen selvfølge, da E720 er bygget på D500 tvers igjennom, og D500 har denne feilen. Da snakker jeg altså om ingen automatisk stor bokstav. Om man må skru på T9 hver gang vet jeg ikke

Hallo?

 

Han sier han ikke vet, og jeg finner det ut

 

Man må ikke bruke spørsmålstegn for å si at man ikke vet noe :hrm:

Lenke til kommentar

Det jeg egentlig mente var om jeg måtte slå AV T9 hver gang jeg skal skrive en sms......liker nemlig ikke å bruke ordbok.

hehe, det er godt mulig!

Men da tror jeg kanskje Arehei også misforsto deg.. Et problem på mange D500 har vært at man må skru på T9, den skrur seg av, av seg selv! :dontgetit:

Lenke til kommentar
Ingen selvfølge, da E720 er bygget på D500 tvers igjennom, og D500 har denne feilen. Da snakker jeg altså om ingen automatisk stor bokstav. Om man må skru på T9 hver gang vet jeg ikke

Hallo?

 

Han sier han ikke vet, og jeg finner det ut

 

Man må ikke bruke spørsmålstegn for å si at man ikke vet noe :hrm:

Nei, det er sant. Spørsmålstegn bruker man om man ønsker et svar på noe.

 

Men da tror jeg kanskje Arehei også misforsto deg.. Et problem på mange D500 har vært at man må skru på T9, den skrur seg av, av seg selv!

 

Den slår ikke av seg selv. Når man svarer på en mottatt melding er alltid T9 på. Når man starter en ny er den av.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...