Gå til innhold

Dine opplevelser og meninger om Battlegrounds


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag gikk det smooth:

 

Tok meg en pause fra eksamen og for inn på WoW. Etter masse tull med gamle addons, stilte jeg meg i kø. Etter 11/12 minutter kommer meldingen om jeg kan delta, og heldigvis er det fulle lag på hver side.

 

Elsker denne måten å pvp'e på, på en rp-server, fordi her kan jeg snike meg opp til et offer (er rogue) uten å risikere at 20 deathguards og en ?? shaman kommer etter meg hver gang :love:

 

Dessuten, fikk tatt flagget 2 gang :cool:

Lenke til kommentar
Alterac er bare idiotisk, nærmest ingen som vil samarbeide så det blir bare at masse små grupper løper rundt og dør over og over...

 

CTF har jeg ikke prøvd enda .

Warson Gulch er bare idiotisk, nærmest ingen som vil samarbeide så det blir bare at man løper rundt alene og dør over og over...

 

Alterac har jeg ikke prøvd enda.

 

:p

Lenke til kommentar

Driver og roter rundt på warsong gulch nå men har 2 spørsmål:

 

 

1. Når laget mitt tar flagget får vi noe som heter "bonus honor". F.eks. i dag hadde laget mitt tatt flagget 2 ganger og det sto oppført ca 170 bonus honor på hele gjengen. Når vi tok det tredje flagget og vant, fikk de fleste på mitt lag kun 30 bonus honor, altså 140 mindre enn det som sto der 5min før. Dette skjer ofte, men ikke hver gang, en gang fikk jeg faktisk 170 bonus honor.

 

 

2. Har tatt warsong questen 2 ganger, men andre gangen fikk jeg kun xp, ikke reputation. :confused:

Endret av E-Ton
Lenke til kommentar
Gjest member-60584

shamaner er bare for kraftig... dette har mange sagt lenge, men seriøst warsong gulch beviser det bare mer og mer.

 

er helt latterlig...

Lenke til kommentar

Dere må bare finne rette taktikken mot dem ;) Tipper at hvis dere har 2 paladins i gruppa, så får dere nok resistance gjennom auraer til å resiste det meste dem prøver på. Dessuten så er dem bajs uten mana, husk det...

 

edit: manaen deres forsvinner FORT under battlegrouns også, i og med at de shocker konstant, og det suger mana som pokker

Endret av uberhunter
Lenke til kommentar

Tviler på at resistance auraer stacker, og hvis du bare mener litt til hvert "element" så er ikke 60 elno nok :p

 

Paladins sin sterke side i mass pvp er at det nesten ikke er vits å angripe dem, siden de tåler omtrent evig :S Bedre å gå etter warrior/priest

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

Hittil har jeg bare vært i Alterac 1 gang da man VIRKELIG samarbeidet i et stort raid og rett og slett overkjørte horde. Resten av gangene har bare folk villet sose rundt selv og drepe noe jeg virkelig hater da det bare ender opp med endeløse tennismatcher... :whistle:

Lenke til kommentar

Saml 8-9 av guild-matesene deres, join en VT server og sett dere i kø for Warsong Gultch. Det blir nesten ikke fetere. Da får man samarbeidet skikkelig og CTF blir en lek. :)

 

1660 CP for hver CTF seier er heller ikke gale :)

 

Som noen har nevnt tidligere så virker Alterac en smule uorganisert. Men den ene gangen som jeg har vært der til nå så fikk vi faktisk drept han ene Raidbossen der inne, slik at jeg fikk den fete polearmen i reward :D

Endret av Jan Åge
Lenke til kommentar

Når jeg gjør warsong så samler jeg 9 andre guild memeber gåt på VT og så er det maks 10 min kø så er vi inne. Synes det var umulig med random group alle attacke og ingen defenda.

 

Til nå synes jeg alterec er en ny zerg fest med quest. Mens Warsong er teamwork og ferdigheter. Er bare synd at rewardene er crappy for warsong.

 

Btw fikk 19000 CP for 326 kills og 9 wins i warsong.

Lenke til kommentar

Føler at Horde vinner hele tiden, spilt 7-8 ganger totalt nå, de to første ble vi knust, resten knakk vi alliance.

Og druids er ekstremt gode der, prowle i cat-form opp på taket, når de ikke er alliance der tar jeg flagget, dash ut, travel-form når dash er ferdig.

Opp på taket når alliance har flagget, over i cat-form, track humanoids, holde meg vekke fra alliance (kom en i går opp på taket hvor jeg var med flagget, hoppet ned og gikk opp igjen, alliance-fyren hadde hoppet ned).

Greide å ta flagget og levere det tre ganger.

 

Og et tips, lvl 41 mages er ikke bra for å holde på flagget :p

Lenke til kommentar
Føler at Horde vinner hele tiden, spilt 7-8 ganger totalt nå, de to første ble vi knust, resten knakk vi alliance.

Og druids er ekstremt gode der, prowle i cat-form opp på taket, når de ikke er alliance der tar jeg flagget, dash ut, travel-form når dash er ferdig.

Opp på taket når alliance har flagget, over i cat-form, track humanoids, holde meg vekke fra alliance (kom en i går opp på taket hvor jeg var med flagget, hoppet ned og gikk opp igjen, alliance-fyren hadde hoppet ned).

Greide å ta flagget og levere det tre ganger.

Exactly! Føler at vi druider har skikkelig makten der inne, kan tilpasse oss enhver situasjon :D . Har vunnet nesten hver enste gang jeg har vært med nå, har hentet flagget ihvertfall to av gangene hver eneste gang...

 

btw, i går ble jeg og et par andre satt til å ordne defensen, mens en del andre tasset i angrep. Vi tapte så det sang, kanskje fordi ikke jeg var med i angrep... :p

Lenke til kommentar

Må bare si at BG var fantastisk igår. minimalt med lag. spilte AV sammen med en rogue. vi var kun 2 i party (ikke raid). jeg var på 2nd plass når vi ranket scoreboard etter deadly blows. mage, hunter og priest eide de høyeste scorene. warriors, rogues og paladins var langt nede på lista. men noen untak. Trur ranged er best på AV.

 

Har stor tru på det med at druids er gode til å CPT på WG. har ikke prøvd denne BG ennå.

 

Så jeg tar tilbake de negative ordene om BG. Det var morro! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...