Maynard James Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Topic sier vell det meste, selv bruker jeg Insomniax 1.56, men den er out of date nå =\ så jeg venter på en ny mod fra insomniax, meget go Ui
Thomas J.L Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Bruker også Insomniax 1.56, men vet noen om man kan skrifte skrift til den, liker ikke den "fete" skriften.
MrLee Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 det er tusen tråder som er omtrent like. søk... bruker forøvrig ikke noen standardisert mod. Samler heller sammen ting jeg liker selv, så får jeg ikke noe jeg ikke trenger.
MoFFaSSa£ Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Er det noen som hvet når updaten til Insomniax 1.56 kommer?
Maynard James Skrevet 8. juni 2005 Forfatter Skrevet 8. juni 2005 Er det noen som hvet når updaten til Insomniax 1.56 kommer? lurer på det samme
Khalifen Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Jeg testa ut Insommiax, men når jeg fjerna den, da forsvant all teksten. Hva skjedde?
PetePistola Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Bruker Nolyby Pride.. Digger den. Plasser alt akkurat hvor du vil..
bidz Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Har satt sammen min egen samling av addons jeg bruker; LootLink Auctioneer Autobar CT_PartyHealth EquipManager Gatherer HideClassBar Telo's InfoBar Telo's ItemBuff Telo's MobHealth Telo's QuestLevels MapCoords PvPLog QuickLoot RogueSpam StanceSets StunWatch WeaponQuickSwap WoWRankings
Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Gatherer (skjønt, har ikke helt fatta den ) WeaponQuickSwap Stancesets Atlas WoWRankings Og har lagt in CT-mod i dag, men har ikke prøvd det grunnet at jeg har eksamen på fredag
Licht Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 De jeg bruker i augneblinken: Unitbar og Buffbar fra Gypsymod KoS-list Shardtracker (No-cosmos, no-sea) Combatstats (standalone) Cursive (Cursive, ja - Ikke decursive. Laget som countermeasure for /decursive-spammere) De fleste ekstra bars har jeg sluttet med etter at Blizzard fikset UI-et.
Nosferatu Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) CTMod Lootlink Actioneer Killlog MonkeyQuest MonkeyClock Statusbars Atlas Cooldowncounter Equipcompare PlayerXP Quickloot Endret 9. juni 2005 av Nosferatu
zero_time Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Bruker ingen.. Prøvde cosmos en gang for ei stund siden, men det fucka bare spillet..
-jH Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Kan ta de jeg husker: CTMod WoWEcon Quickloot Monkeyquest Titanbar + noen ekstra her... Atlas Gatherer
FJERNET111 Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Etter nye patchen var det ikke så voldsomt mye å velge mellom, men fikk den funksjonaliteten jeg ville ha: Titan Panel + bedre XP-greie Flightpath SCT Atlas Mobhealth2 Bag Status Meters Quest Levels Orker ikke noe mer ekstra enn dette, da jeg synes det bare blir rot. Orginalen er best, trenger bare noen små forbedringer
m-momr Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 CT MOD og depositbox (slags "spare konto", veldig kjekt å ha )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå