Gå til innhold

Hvordan få overføringer i aMSN til å gå raskere?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg lurte på hvilken port jeg måtte åpne i routeren min for å få overføringer i aMSN til å gå raskere? Eller eventuelt hvordan jeg bare kan få det til å gå i normalt fart?

 

Når noen sender meg en fil, går det i 2.5 kbps, og det tar over en time å sende en fil på 10 mb. Noen som kan hjelpe meg?

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fra GAIM sin hjemmeside:

 

 

The MSN protocol supports several different file transfer methods which are used under different network conditions. Currently, Gaim only supports a method that transfers through the MSN servers. While this is guaranteed to work under any network condition (even if both sides are behind NAT devices, for instance), it is unbearably slow.

 

 

Er dette implementert i aMSN? Sikker på at aMSN ikke har den samme begrensningen?

Lenke til kommentar
Fra GAIM sin hjemmeside:

 

 

The MSN protocol supports several different file transfer methods which are used under different network conditions. Currently, Gaim only supports a method that transfers through the MSN servers. While this is guaranteed to work under any network condition (even if both sides are behind NAT devices, for instance), it is unbearably slow.

 

 

Er dette implementert i aMSN? Sikker på at aMSN ikke har den samme begrensningen?

Har aldri hatt problemer med overføring med GAIM, den bruker hele linjen min når noe skal overføres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...