Gå til innhold

Ny blogg - vad tycks?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Bestemte meg for å bruke en av mine studiedager til eksamen til å lage meg en ny blogg, og resultatet kan sees her

 

 

Tenkte at designet skulle være lett og oversiktlig, og med litt friske farger siden sommeren gradvis kommer mer og mer for hver dag som går. :)

 

 

Hva synes dere? Ting jeg kan forbedre/forandre?

 

 

Konstruktiv kritikk mottas med takk.

 

 

Edit: Uff, ser ut til at servetheworld sliter litt med hostinga si (som vanlig), så jeg må bare beklage hvis dere ikke får åpna lenken. :roll:

Endret av Flames
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, er enig med at der det står "Sten's sommerblogg" blir litt uklar, hvis det var det du mente? Siden teksten er hvit, og ligger på en lys bakgrunn ble det slik.

 

Er usikker på hva jeg skal gjøre med det, med tanke på at det kan bli litt fælt å bytte ut med ei annen farge enn hvit. Kanskje gjøre headeren litt mørkere?

 

Takk for tilbakemelding!

Lenke til kommentar

Ikke så ille dette, synes bare at det minner litt mye om WP standardtheme. Ville også gjort tekst i header og footer leselig.

 

Ellers er det litt mye blanding av norsk og engelsk. Det heter vel 5 kommentarer på norsk? Og June 6th, 2005 ville jeg endret til 6. Juni 2005. Synes du burde tatt deg tid til å endre slike småting :)

Lenke til kommentar

Som <Ingve> påpekte, slettes ikke så verst dette her, men du burde nok finpusset en del.. Fjernet engelsken der det skal være norsk.. Comments --> Kommentarer, osv..

Gjør du dette, blir det bedre enn det det er nå :)

 

BTW, populært å lage "sommerdesign" nå fortiden eller? Holder på med et selv jeg, hehe ;)

Lenke til kommentar

Synes egentlig de bladene har blitt brukt opp litt ;)

Ville hatt noe som markerte den hvite kanten rundt, ser bare ut som du ikke har klart å få den intil nå.

Teksten i footer er umulig å lese

Litt hardt å lese "Stens" i header også, prøv med en mørk outline?

Kjedelig typografi, litt mye hvitt

 

Trenger du egentlig kategorier når du bare har én?

MÅ kansje i WP?

Også synes jeg søkeknappen er bloat, og malplassert

 

Gleder meg stort til sommern nå altså, bra og se at jeg ikke er alene :)

Stå på.

Lenke til kommentar

Hei gutta!

 

<ingve>:

Siden minner nok godt nok om WP-standardtheme, siden det bare er en lett modifisiert versjon av akkurat det, med mitt eget design (slengt sammen i full fart).

Typografien er akkurat den samme som på standard-theme, men den skal skiftes ut den óg.

 

Som flere av dere påpeker er det ei salig blanding av norsk og engelsk, og det har jeg planer om å fikse på senere i dag etter min muntlige medie-eksamen. (Ja - etter! Kan ikke utsette lesinga lenger nå, bare tre-fire timer igjen til jeg skal opp :p)

 

orsus:

Takk, takk. Typograferinga var ikke helt lykken, nei, det ser jeg nå.

Hva jeg skal med bare én kategori? Jeg har egentlig fem kategorier, men de kommer ikke opp før jeg har blogga mer. :)

 

Søkeknappen irriterer jeg meg grønn over, jeg får ikke plassert den på høyresiden av søkefeltet uansett hva jeg gjør virker det som, men det var nok bare jeg som var blind for egne feil, så jeg må se på det senere i dag.

 

Sommeren gleder vi oss til - siste eksamen i dag, og så er det laxing til 20. August. ;)

 

 

Mr.Berg:

For bredt? Okei, jeg skal teste med å gjøre den litt smalere og se for meg selv. :)

Typografien har jeg nevnt allerede, men jeg skal eksperimentere med den og se hva jeg finner ut.

 

Equerm: Takk, takk :)

 

 

Takk for flotte tilbakemeldinger folkens. :)

Endret av Flames
Lenke til kommentar

- Fin header, men gjør gjerne bakgrunnen bak tittelen litt mørkere. Teksten går til tider litt i ett med bakgrunnen nå.

- Tilsvarende problem i footeren, teksten blir vanskelig å lese

 

Ellers var det egentlig veldig fint og rent. Kanskje litt for rent? Savner liksom litt eyecandy og små detaljer her og der som setter prikken over i'en.

Lenke til kommentar
Søkeknappen irriterer jeg meg grønn over, jeg får ikke plassert den på høyresiden av søkefeltet uansett hva jeg gjør virker det som, men det var nok bare jeg som var blind for egne feil, så jeg må se på det senere i dag.

Legg til en size tag på <input type="text"> ?

Lenke til kommentar

Det er litt for tydelig at du bruker wordpress.

  • Gjør om alt det som er engelsk til norsk.
  • Header-teksten må du fjerne, legg den heller i bildet bak, sånn som den er nå er bare stygt.
  • Du burde skaffe en ordentlig footer, den som er nå er utydelig og glir ikke særlig godt inn i designet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...