Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hjelp til valg av bredbåndsleverandør...


Anbefalte innlegg

Tjena folkens!

 

Jeg er i et lite dilemma om dagen. Jeg klarer ikke helt å få bestemt meg om hvilken leverandør jeg skal bestille adsl fra.

 

Jeg har følgende kandidater:

 

Leverandør - Linje - Pris

 

Combitel Networks - 2200\384 - 378,-

BlueCom - 2200/512 - 399,-

Telenor - 2000/300 - 419,-

DirectConnect - 2048/384 - 399,-

NextGenTel - 2000/300 - 398,-

 

Jeg er avhengig av å kunne bestille i mitt eget navn på mine foreldres telefonlinje og i tillegg ha muligheten til å ta med meg abbonementet når jeg flytter. Jeg skal bo hjemme i en overgangsperiode på ca 3 måneder. Jeg trenger ikke montør siden det har vært adsl i huset for et par år siden.

 

Hvem ville dere valgt, og hvorfor? Det hadde vært kjekt med litt svar idag, for jeg vil gjerne bestille imorra da det ofte kan være litt ventetid.

 

mvh,

Geir

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ville valgt nextgentel, da du ikke er bundet til å ha ISDN eller analog telefon.

 

Du er det nå..Du må ut med 60kr ekstra i måneden vist du ikke har fast telefon eller NextPhone...

 

Tele2

Hastighet

2048/300 kbps--379 kr

 

 

Hastighet

3000/360 kbps-- 429 kr 1 Mbit mere enn NGT for 30 ekstra.

Endret av taz
Lenke til kommentar

Hva med Catch? Dersom du spiller mye online vil jeg absolutt anbefale denne leverandøren. Lynkjapp svar på servicetelefon i stedet for "next-vent-i-30-minutter-mens-du-hører-på-Vonda-Shephard-og-utvikler-schizofreni-gentel".

 

Fast IP-adresse følger med, og prisene er ikke så ille. (Catch er som oftest noen kroner dyrere enn konkurrentene, men leverer kvalitet)

 

http://privat.catchcom.com/index.php?show=...b80c5b2b1a1fa49

Endret av shabador
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...