Gå til innhold

D500 vs K750i vs 6230i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvillken mobiltelefon er det beste valget når kamera ikke spiller noen rolle ? Jeg tror jeg velger samsung d500, men jeg vil først høre deres meninger.

k750i

 

Har hatt D500 og valgte k750 istedet for den.

alarm fungerer bedre på den, sms fungerer bedre, meldingstoner er bedre, lyden er bedre, menyen er bedre, skjermen er bedre osv osv

 

6230i er en liten oppgradering av en GAMMEL telefon og jeg syns denne var utdatert allerede før den kom på markedet. Dessuten hadde jeg aldri stolt på nokiakvalitet slik det ser ut nå.

Lenke til kommentar
Hvillken mobiltelefon er det beste valget når kamera ikke spiller noen rolle ? Jeg tror jeg velger samsung d500, men jeg vil først høre deres meninger.

k750i

 

Har hatt D500 og valgte k750 istedet for den.

alarm fungerer bedre på den, sms fungerer bedre, meldingstoner er bedre, lyden er bedre, menyen er bedre, skjermen er bedre osv osv

Helt enig! Hadde Samsung D500 fra 4. mai til forrige fredag..Da var det nok, jeg solgte den og kjøpte meg k750.. Utrolig bra telefon..

 

Grunner til at jeg klikka av D500: http://forum.amobil.no/index.php?showtopic...0entry4284794 :)

Lenke til kommentar
jeg ville gått får d500, k750 er kanskje litt bedre men huff for et utseende.

kamraet på k750 er jo bedre men du sa jo at kamera ikke spilte noen rolle.

Det er min mening, men du får bestemme selv. :cool:

Jeg har vurdert k750i men jeg er redd for at jeg skal gå fort lei av den. Har nesten alltid hatt SE, og har litt lyst å prøve noe nytt. Har hørt at k750i har nesten samme meny o.l som k700i. Er dette sant ? Leste en test av den og der stod det at det var lite nytt, enn 2mpx kamera i forhold til k700i.

 

Trenger mobil nå fort som mulig, men er litt usikker på hvilken. Det hadde vært svært hjelpsomt med flere meninger/innspill.

Lenke til kommentar

Jeg ville ikke gått for nokia'n hvertfall, måtte blitt D500 eller K750.

Spørs på egne preferanser, K750 er nok overlegen D500 på veldig mye, trodde ikke skjermen (også) var en av de, men stoler på crazy siden han har hatt begge.

Skjermene til samsung blir litt "uekte" for meg, litt for mye lys også kanskje.

Personlig synes jeg skjermen til K750 var betydelig bedre enn på min gamle K700, rart, skulle ikke være store forskjellen på papiret.

Så det er egentlig min konklusjon, dra ned å prøv/se på begge i butikken og så kan du dra dine egne konklusjoner, istedenfor å høres på alle fans av det ene eller andre merket!

For både D500 og K750 er blant det ypperste på markedet idag, og du vil sikkert bli fornøyd med den du velger uansett.

Lykke til!

:thumbup:

Lenke til kommentar

Før jeg svarer bør du tenke på dette:

 

Har du behov for å "customize" alt som måtte gå an å endre på?

 

I så fall bør du ikke velge D500. Selv har jeg vært svært glad i SE. Den kunne jeg endre layout, ringetoner, alarmtoner osv.

 

Camet er bra på både D500 og K750i. Nokia ville jeg droppa ;):dribble:

 

Jeg synes du bør gå for D500 hvis du vil ha en fet mobil som stiller ganske bra.

Foretrekker du det kjedelige designet til K750i samt å ha muligheten til å kunne endre det som måtte være, så vær så god :thumbup:

 

Håper det var til hjelp!

Lenke til kommentar

Hvis det er mulighet for å endre på bakgrunn og ha mp3 som ringetone er jeg fornøyd. Dette er vel mulig på d500 ? Endring av temaer er ikke så viktig. Personlig synes jeg også at K750i ser veldig kjedelig ut. D500 har jo et veldig fint design.

 

Får man med datakabel på d500 og k750i ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...