Snobulf Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kan noen venligst svare på hvordan jeg bruker ogc aimbot? den aimer ikke inn på folkene av seg selv og når jeg spiller er jeg like dårlig som jeg er til vanlig.
m-momr Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 er det noe hyggelig og jukse for å ødelegge for andre da?
Alt-Ctrl Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Har ingen ting til overs for folk som bruker aimbot, tror ikke du får noe hjelp til det på dette forumet.
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Dette er vel ikke tillatt å snakke om på forumet! *Rapportert* btw; ØV på rederlig vis istede for å bruke aimbot, du blir IKKE bedre av det!
Ksungam Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Kan noen venligst svare på hvordan jeg bruker ogc aimbot? den aimer ikke inn på folkene av seg selv og når jeg spiller er jeg like dårlig som jeg er til vanlig. Bare fordi du er taper og suger i cs er du vel ikke nødt til å ødelegge for alle andre? Spill masse så skal du se aimen blir bedre etter hvert...
Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hvis du rapporterer folk som bruker aimbot, bør du rapportere folk som leter etter koder til sims også... Det er samme greia...
Ksungam Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hvis du rapporterer folk som bruker aimbot, bør du rapportere folk som leter etter koder til sims også... Det er samme greia... Hva var poenget ditt?
Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 At folk ikke skal rapportere slikt, han kan gjøre som han vil. Har han sagt at at skal spille på nettet? Han kan likesågodt spille mot bots!
Jooakim Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hvis du rapporterer folk som bruker aimbot, bør du rapportere folk som leter etter koder til sims også... Det er samme greia... Du leser kanskje i Sims-kategorien på forumet(hvis det finnes), men jeg gjør ikke det. Jeg rapporterte posten, ikke trådstarter. Jeg vil at posten skal bli stengt slik at ingen forteller han hvordan man bruker den.... Hva trodde du jeg rapporterte da?
Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Det er det jeg synes er feil! Tråden burde ikke stenges siden han ikke har gjort noe galt, den blir vel antakelig stengt siden dere har fått den helt OT!
danilovic Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Last ned en annen om du ikke får din nåværende til å funke.
Jihadinmymind Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Anbefaler HLH aimbot, du starter den før du går inn i cs. Så trykker du piltast høyre for å få opp en meny, du kan se gjennom vegger, aimbot, speedhack, viser hva som spilles i winamp, ny radar som viser alle på mappen og den viser bombtimer nederst i hjørnet. Den har også tett andre spesifikasjoner...
MyBigMouth Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Hmmm ja.... Det å "cheate" på sims og cs er IKKE,jeg gjentar IKKE d samme! Når du spiller sims spiller du alene og det er bare deg selv du ødelegger for.. På cs ødelegger du for alle de 15 andre som spiller.... Spiller du i en time,så har du ødelagt en time for alle andre for cheating er juks (:S) neida.....du har bare 10 ganger flere folk som "seropptildeg" når du ikke cheater.. Jeg lover deg du kommer til å angre... Men hvis jeg finner deg,eller noen andre for den saks skyld, ryker dere te h¤%&/( inn til steam med id og video... Da kan du kose deg med cheaten din nabb
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Tror hr. Rxj0n fint har oppsummert hvorfor tråden stenges. Vil man ha hjelp til å irritere andre mennesker, kan man finne et annet forum å spørre på.
Anbefalte innlegg