Gå til innhold

Hvordan bruker jeg OGC aimbot

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen venligst svare på hvordan jeg bruker ogc aimbot?

den aimer ikke inn på folkene av seg selv og når jeg spiller er jeg like dårlig som jeg er til vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette er vel ikke tillatt å snakke om på forumet!

*Rapportert*

btw; ØV på rederlig vis istede for å bruke aimbot, du blir IKKE bedre av det!

Skrevet
Kan noen venligst svare på hvordan jeg bruker ogc aimbot?

den aimer ikke inn på folkene av seg selv og når jeg spiller er jeg like dårlig som jeg er til vanlig.

Bare fordi du er taper og suger i cs er du vel ikke nødt til å ødelegge for alle andre? Spill masse så skal du se aimen blir bedre etter hvert...

Skrevet
Hvis du rapporterer folk som bruker aimbot, bør du rapportere folk som leter etter koder til sims også... Det er samme greia...

Hva var poenget ditt?

Skrevet
Hvis du rapporterer folk som bruker aimbot, bør du rapportere folk som leter etter koder til sims også... Det er samme greia...

Du leser kanskje i Sims-kategorien på forumet(hvis det finnes), men jeg gjør ikke det. :roll:

Jeg rapporterte posten, ikke trådstarter. Jeg vil at posten skal bli stengt slik at ingen forteller han hvordan man bruker den....

Hva trodde du jeg rapporterte da? :roll:

Skrevet

Anbefaler HLH aimbot, du starter den før du går inn i cs. Så trykker du piltast høyre for å få opp en meny, du kan se gjennom vegger, aimbot, speedhack, viser hva som spilles i winamp, ny radar som viser alle på mappen og den viser bombtimer nederst i hjørnet. Den har også tett andre spesifikasjoner...

Skrevet

Hmmm ja....

Det å "cheate" på sims og cs er IKKE,jeg gjentar IKKE d samme!

Når du spiller sims spiller du alene og det er bare deg selv du ødelegger for..

På cs ødelegger du for alle de 15 andre som spiller....

Spiller du i en time,så har du ødelagt en time for alle andre for cheating er juks (:S)

neida.....du har bare 10 ganger flere folk som "seropptildeg" når du ikke cheater..

Jeg lover deg du kommer til å angre...

Men hvis jeg finner deg,eller noen andre for den saks skyld, ryker dere te h¤%&/( inn til steam med id og video...

Da kan du kose deg med cheaten din nabb

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...