Gå til innhold

Ganske sykt våpen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Men diskusjonen går jo i om det er fake siden d står at rewuired lvl er 80 :s

Det står item lvl 80 ikke req. lvl 80. Du må bare være lvl 60 for å bruke dette våpenet, og ja, det fins :love:

Skrevet (endret)

Hvordan har det seg at så mange ikke klarer se forskjell på "Requires Level 60" og "Item Level 80" ?

edit: Antatra var akkurat før meg ja :p

Endret av rakanishu
Skrevet

Gode gud! har sett dette før, ble forelsket ved første øyekast. nå ble jeg nok en gang mint på det. Og nå er det bare å glede seg til lvl 60 =D...

Skal ha den der

Skrevet
' date='07/06/2005 : 12:32'] Gode gud! har sett dette før, ble forelsket ved første øyekast. nå ble jeg nok en gang mint på det. Og nå er det bare å glede seg til lvl 60 =D...

Skal ha den der

Skal en del mer til enn å nå lvl 60 da. Du skal ta hele MC, så Ragnaros. Dette er i seg selv en stor bragd. Så skal du outroll alle andre som trenger itemet i en gruppe på 40 :whistle: Etter det, ja da er det ditt :p

Skrevet (endret)

Ja, jeg vet! men liker helst å ikke tenke så mye på det. :p

tar det sin tid, så får det heller gjøre det...

er også bare lvl 40 nå da...

neeei, gi det til druiden! :p

Endret av ObliVioN =]
Skrevet

Og det våpenet dropper ikke!

Det må craftes ved hjelp av flere sjeldne drops...

Ikke regn med at akkurat DU blir den på din server som løper rundt med dette våpenet... Det er en grunn til at det er rødt!

Keep on dreaming.

Skrevet
,07/06/2005 : 12:32] Gode gud! har sett dette før, ble forelsket ved første øyekast. nå ble jeg nok en gang mint på det. Og nå er det bare å glede seg til lvl 60 =D...

Skal ha den der

Skal en del mer til enn å nå lvl 60 da. Du skal ta hele MC, så Ragnaros. Dette er i seg selv en stor bragd. Så skal du outroll alle andre som trenger itemet i en gruppe på 40 :whistle: Etter det, ja da er det ditt :p

Man roller ikkje på Hand of Ragnaros.

Skrevet (endret)

tror alle kostandene kom på 6k for å lage den......

"I got one of these off of a Elder Mistvale Gorilla in Stranglethorn. Great surprise."

HAHAAHAHAH

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...