johnohod Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Plutselig har det dukka opp et slags grått område under firefox-vinduet. Dette betyr at eg ikkje får FF til å fylle heile skjermen. Veldig irriterande. Er det noke som veit korleis eg blir kvitt det?
Mortal Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Merkelig. Skjedde dette i forbindelse med installasjon av en extension? Og hva er den røde pilen nede til venste?
johnohod Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Nei, eg hadde ikkje installert noken ny extension. Og enda merkligare er det at det er forsvunnet no.
_Adler_ Skrevet 7. juni 2005 Skrevet 7. juni 2005 Nei, eg hadde ikkje installert noken ny extension. Og enda merkligare er det at det er forsvunnet no. Så nå er alt løst?
johnohod Skrevet 7. juni 2005 Forfatter Skrevet 7. juni 2005 Ja Bortsett fra at eg ikkje veit kva som gjorde at problemet dukka opp, og kva som gjorde at det forsvant.
ermj Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har et lignende problem, men her er det noe tekst i tillegg nede på sida. Jeg har ikke lagt inn noen extensions, det var slik da jeg åpna ff i dag.. se bilde
Saxe Skrevet 21. juli 2005 Skrevet 21. juli 2005 Jeg har et lignende problem, men her er det noe tekst i tillegg nede på sida. Jeg har ikke lagt inn noen extensions, det var slik da jeg åpna ff i dag.. se bilde Jeg har samme problem med firfox 1.0.6 norsk versjon. Noen som vet hvorfor og hvordan? Saxe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå