Gå til innhold

Universitet, Bærbar data 17000 med sekk


Anbefalte innlegg

Så lenge du skal spille CS Source, Half Life 2 osv. vil jeg påstå og si at skjermkortet ikke bør være dårligere enn GeForce Go 6600 for å få en grei flyt, og da sitter du ikke igjen med mange aktuelle pcer. De aktuelle er vel først og fremst MPX Notebook KN1, Dell i9300 og tilsvarende pcer med ATI basert grafikk (husker ikke navnet på disse).

 

Sliter med samme problem som deg jeg også. Størrelse går på bekostning av ytelse. En 15" versjon av Dell i9300 hadde vært perfekt for meg, og sikkert deg også, men dessverre finnes det ikke pr. idag :( !

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Anbefaler at du venter på hw.no`s test av Zepto Znote 6515WD. Hvis den er like bra i virkeligheten som specsene tilsier så lover det godt :)

kan vente og høre, men kjenner et par folk som har prøvd seg på zepto maskinene, og de seier at de er veldig plastic fantastic og at de som regel blir ødelagt veldig fort. og det har jeg ikke lyst på.

 

Pettersen: Er enig at du bør ha så pass godt skjemkort, men pr dags dato ser det ikke ut til at det kommer til å skje. I alle fall ikke nede i 14-15tommer klassen :(

Desverre, akkurat nå heller jeg meg mot acer 8001serien, men vil nok vente 1mnd eller mer før jeg bestiller. For å se ka som kommer ut og håpe at prisen vil synke en del også.

 

Har ennå ikke sett et forslag til Rygsekk da :( hadde vert veldig kjekt å finne ein god rygsekk som jeg kan bruke til å frakte maskinen rundt om kring med :)

 

takker for all hjelp så langt.

Lenke til kommentar

Har kommet et lite problem her, får vist ikke så masse penger så jeg har lyst på, så ser ut som jeg må senke krava litt med tanke på pris.

 

hvilken pc vil dere anbefale meg til fra 13-15tusen kr.

 

Hva mener dere egentlig om denne?

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=47

Tror dere den fungere til det meste?

 

får pengene 1juli og har veldig lyst å kjøpe pc da, så hadde vert kjekt om jeg kunne fått en del gode tips i denne prisklassen. Vurdere acer travelmate 8101 eller 8103 men 03 kan bli litt dyr.

Lenke til kommentar

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305170&cks=PRL ville nok gått for den sekken i allefall. God plass til alt av maskiner i den og plass til en del bøker også. God å ha på seg også.

 

Å hvorfor kommer det bestandig en luring å anbefaler Apple i bærbartrådene? Greit, det er bra skrivemaskiner. Men når personen sier han skal spille er det jo bare å glemme Apple med en gang. Ikke noe poeng å ta det opp en gang. Skal dere tvinge personen som skal ha maskinen til å slutte å spille de spillene han vil?

 

Uansett, Zepto maskinene er greie de. Men er mye plastikk på de også, som med Dell. Men har aldri hatt noe å si på kvaliteten hos Dell selv om det er mye plastikk. Ellers er Acer et veldig godt forslag. Du får bare passe på å sjekke at dersom du bestille Acer fra itbutikken i danmark at du får norsk tastatur på den. Ikke sikker på at du får det derfra som standard.

Lenke til kommentar
Har kommet et lite problem her, får vist ikke så masse penger så jeg har lyst på, så ser ut som jeg må senke krava litt med tanke på pris.

 

hvilken pc vil dere anbefale meg til fra 13-15tusen kr.

 

Hva mener dere egentlig om denne?

https://ssl.itbutikken.dk/default.asp?land=47

Tror dere den fungere til det meste?

 

får pengene 1juli og har veldig lyst å kjøpe pc da, så hadde vert kjekt om jeg kunne fått en del gode tips i denne prisklassen. Vurdere acer travelmate 8101 eller 8103 men 03 kan bli litt dyr.

Pass på å få med lenken til varen når du legger ut. Er bare til websiden den lenken du la ut nå :)

Lenke til kommentar

Opps, dårlig å ikke kjekke det. Men ser ikke ut til at det går ann å få link til selve dataen. Men pc`en jeg tenker på er

Acer TravelMate 3202XMi

 

er ikke det beste skjermkorte men lurte på om det funker til någen spill.

 

Tar imot andre råd med glede :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...