Gå til innhold

Aldersgrense På Visa Kort

MKej

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå kan vel alle få visa bare at man må ha med en foresatte som må skrive under for deg. Samma skal vel gjelde for visa electron også.

Tror foreldrene egentlig må være med når folk yngre enn 18 skal skrive under på kontrakter.

Skrevet

Foreldrene må underskrive på Electron og. Pointet er at mewd vanlig VISA kan man ikke sikre seg mot at du tar opp gjeld... Derfor må sannsynligvis pappaen din stå som betalingsansvarlig.

I utlandet er ofte Visa Electron kjent som en metode skatteparadis-øyene bruker, med anonyme kort.

Skrevet

Jepp, konto i Cayman Islands med anonymt Visa Electron er en klassiker. Det er blitt vanskeligere/mer farefullt å bruke slike kort i Norge på grunn av det nye Valutaregisteret, som gjør at myndighetene får rapportert all utenlandsk kortbruk i Norge, og all norsk kortbruk i utlandet.

JoachimR: Har du fått deg søsterkort/familiekort til pappas kredittkort? Vet du om dette er noe vanskelig å få?

Skrevet

Eller, pappa fikk tilbudet om kortet men trengte det overhodet ikke, så vi fikk til en avtale med DnB. Kortes årsavgift dekkes av Amex-avgiften.

Har forresten ut juni et Dines Club-kort, pappa fikk nytt og det gmale virker ut juni. :p

Skrevet

Bare så dere vet det, Visa Electron kan overtrekkes, men man kan ikke ta ut penger når du ligger på null. Men som jeg sa, man kan overtrekke det.

Skrevet (endret)
Du kan IKKJE handle på nettet med visa elekrton.!!

Ta deg en bolle, les litt om tegnsetting og ta så en titt nederst på Play.com. :)

cards_electron.gif

Endret av PT
Skrevet

Ta deg en bolle selv. Man må ha et Visa nummer for å kunne kjøpe med Electron på Play.com. Visa nummeret står ikke på disse "ungdoms" kortene.

Skrevet

Takk, nå vet vi det... Ring banken din - er du/familien din/selskapene til familien din/ol. gode kunder der så ordner de det nok.

Fikk et hyggelig, personalized letter fra kunderådgiveren min i Dnb i dag, etter å ha bestilt SMS-bank. De kan hvis de vil!

Skrevet
Hører du hva jeg sier?

Gå til banken, be dem utstede et visa til deg. Ha en av foreldrene dine med. Ikke spør. SI hva du skal ha.

mora mi sier at hvis jeg får meg visa kort vil jeg bare bestille masse over internett og bli lurt trill rundt, Gåen I hode :wallbash:

Noen tips hvordan og overtalle henne :p

Skrevet

Jeg bestilte en klokke på internett for to måneder siden. Nettbutikken var ganske respektert, og jeg utvekslet e-poster med dem. Plutselig ble det stille, og det kom aldri noen klokke. Jeg vet ikke om butikken gikk konk eller om de stakk av med pengene mine. Jeg sendte brev til DnB NOR om saken for noen uker siden. Har ikke fått svar ennå, men regner med at jeg får pengene tilbake.

Poenget? Jo, du har veldig sterke rettigheter i Norge hvis du blir lurt. Det er vanskelig å tape penger med Visakort på internett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...