Left Blank Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 Jeg fikk da min nybyggede maskin fra computercity, og logget meg på. Aktiverings dialogen kom opp og jeg trykka "aktiver over internett". Men det som skjer er at det står "i henhold med våre guidelines ellerno har du overskredet gangene du kan starte windows med denne produkt nøkkelen, skriv inn en annen produkt nøkkel og proøv igjen." Jeg skrev da litt uvitende inn nøkkelen som står bak på cd casen, men dette funker ikke. Hvordan i huleste skal jeg få tak i en annen produkt nøkkel? Hvordan kan jeg fikse dette?
p@ge Skrevet 6. juni 2005 Skrevet 6. juni 2005 de beste er å ringe " computercity " og spør disse hva som kan være årsaken ellers kan du ringe microsoft norge, Telefon (47) 22 02 25 00 lykke til
osse-mon waits for alice Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er begrensninger for hvor mange ganger hver key kan aktiveres. Ring MS på 22022500, så hjelper de deg der... Kristian Computercity
bOMS Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Det er begrensninger innen et gitt tidsrom. Hvis man lar det gå litt tid er det greit. Men jeg ville ringt Computercity og spurt dem om å få en annen lisensnøkkel ettersom de tydeligvis har brukt din mange ganger. Og da er det nok mange andre maskiner som bruker sammen nøkkel.
L O G I M A N Skrevet 10. juni 2005 Skrevet 10. juni 2005 Jeg har selv 2 XP Pro, en på min laptop og en på min stasjonær som er kjøpt og betalt i butikk. Inntil nylig har jeg fint kunne aktivere XP via nett. Men i det siste har jeg fått samme problem som poststarter. Dette har skjedd med begge mine XPer der den ene har blitt aktivert 2 ganger i løpet av tiden jeg har hatt dem ( nesten 2 år). Så de to siste gangene har jeg vært nødt til å ringe for å aktivere, og det er en utrolig kjedelig og tungvint prosess. Spurt de flere ganger hvorfor jeg må gjøre det sånn nå plutselig, og de sier at det skal gå igjen via nett neste gang igjen, men NEI! Det står ikke et sted om hvor mange ganger en kan aktivere og begrensninger noe sted om dette, bare dukker opp i aktiveringen sånn plutselig. Det skulle da bare mangle at en ikke skulle kunne aktivere så ofte en vil, da det er en kjent sak at microsoft ikke har de mest stabile OSene Så jeg skulle gjerne ha visst antallet, eller om det er en feil hos MS som gjør at dette plutselig dukker opp. Ingen hardware er forandret på siden forrige aktivering heller. Det hender en trenger å legge inn win på nytt (bruker som regel et driveimage) og hvis dette tullet med at de nekter meg nett aktivering kommer jeg til å bytte dem ut med crakede versjoner for å slippe dette tullet. Det får da være mer en nok å laste ned disse oppdateringene til stadighet enn å drive med dette også. Nok er Nok! Så kjære MS, er det sånn vi kunder som har betalt for XP skal ha det??? Nattens lille utblåsning
tore_v1 Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 Du kan bare aktivere et visst antall ganger online, det vil si, du må aktivere ved telefon.. Skal komme opp som alternativ ved aktivering.
O. B. Lix Skrevet 10. juli 2005 Skrevet 10. juli 2005 og hvis dette tullet med at de nekter meg nett aktivering kommer jeg til å bytte dem ut med crakede versjoner for å slippe dette tullet. Jeg har kjøpt xp i butikk, men dette marerittet har gjort at jeg har skaffet meg crack jeg også. Og nå får alle vennene mine kopi av denne (der gikk de glipp av minst 5 lisenssalg...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå