Gå til innhold

Jeg har endelig funnet min mp3-spiller


Anbefalte innlegg

Ifølge iAudio-kontakten Kevin Kang skjer dette i nær fremtid. I kommentartråden som følger det linkede nyhetsglimtet spekuleres det i om dette kan være henimot høsten eller endog julerushet.

 

Det er mulig det har vært visse leveransevansker/kvalitetsproblemer i kjeden også, som kan ha forsinket dette noe.

 

Opp med en hånd dem som fysisk besitter en X5L (30 Gb)?

 

Opp med en fot de som fysisk sitter og venter på en X5L (30 Gb)?

*sparker ut i lufta*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ifølge iAudio-kontakten Kevin Kang skjer dette i nær fremtid. I kommentartråden som følger det linkede nyhetsglimtet spekuleres det i om dette kan være henimot høsten eller endog julerushet.

 

Det er mulig det har vært visse leveransevansker/kvalitetsproblemer i kjeden også, som kan ha forsinket dette noe.

I følge de kildene jeg har, så var det lite etterspørsel etter 60GB som gjorde at den ble lagt på is/gravlagt.

 

Men tydeligvis har etterspørselen kommet, og de har bestemt seg for å produsere :D. Den kommer også til Norge, men når den kommer skal ikke jeg spekulere i.

Lenke til kommentar

:w00t: Da har jeg ikke bare funnet min MP3-spiller, jeg har faktisk endelig fått den! :thumbup:

 

Det vil si, den er kjøpt og betalt - kan anbefale Vostok.no, særdeles hyggelig erfaring med hr. Dahle. Han kunne jo lite gjøre med at etterspørselen etter X5L 30 Gb var større enn Cowons (iAudio) evne til å levere til Europa i sommer.

 

En måneds fingertromling er over, og jeg er søkke imponert over spilleren. Det hjelper selvsagt at jeg slo til på Beyerdynamic DT 770-hodetelefonene på hpx-kampanjen nettopp :cool:

 

Dro over noen album rippet i Flac, flere Gigabyte med musikk gikk over som en drøm med USB 2.0-hastighet (få minutter). Funket fra første stund - vet ikke om det var produsent, importør eller nettbutikkinnehaver som stod for det, men spilleren ankom med siste firmware-versjon (2.07e, ikke den 2.1 beta3 som finnes i Korea nå om dagen) og nesten ferdigladete batterier (ferdigladet på en snau time, mot 6 timer beskrevet fra scratch i manualen).

Bonus :)

Lenke til kommentar
3) USB Host (OTG) funksjonen skal muliggjøre overføring av bilder fra digitalkameraet. På iaudio.com står det at denne funksjonaliteten kun virker med følgende kamera:

OLYMPUS  C-2Z, C-4000Z, Mu-mini, Mu-300 Digital

Sony DSC-P72,  DSC-F717, DSC-T1, DSC-T3, DSC-T7, DSC-T33, DSC-P200

NIKON Coolpix SQ, Coolpix 950, Coolpix 2100, Coolpix 3700, Coolpix 4300

NIKON Coolpix 5600, Coolpix 5900, Coolpix 8700, D70

FUJIFILM Finepix F170, Finepix F420, Finepix F450, Finepix S3Pro

Konica Minolta DiMAGE Z2, DiMAGE-7i, DiMAGE-G400

KYOCERA Finecam S3

Panasonic DMC-FX7

Kenox Alpha5

 

Ja, det er gode kamera på listen, for all del, men virker virkelig ikke denne funksjonaliteten sammen med verken Canon-kamera eller f.eks. Nikon Coolpix 4100 eller 4200? Kan noen i så fall forklare hvorfor dette ikke går?

Nå ser det endelig ut til at Canon kamera også kan kobles til spilleren. Det er ute en ny firmware som skal støtte Canon kamera. Rett nok en BETA versjon, men de er iallefall på riktig vei.

 

http://eng.iaudio.com/

Lenke til kommentar

jeg er nå eier av IAUDIO M3 20GB, og ble veldig positivt overrasket over lydkvaliteten, disignet (spesielt størrelsen; den er veldig liten) og alt ekstrautstyret. Kundesupporten er VELDIG bra, de svarer presist på spørsmål og er veldig interresert i å hjelpe, dessuten får man svar innen 24 timer :yes:

 

Desverre varte ikke spilleren særlig lenge; lydkvaliteten er plutselig blitt drastisk dårligere. Lyden er ikke så fyldig og fin som før, den har blitt skarpere, og når det kommer en "s" i sangen, hører man en sånn høyfrekvent susing som er riktig så ekkel. Bassen er blitt redusert, det er også lyden, som jeg hele tiden må skru opp; før var det høy lyd på volum 20, men nå må jeg skru opp til 30 for å høre godt. Skjermen også er blitt dårligere, den er ikke så skarp lenger, og når man skroller henger ikke skjermen med og alt blir bare grums. Den blinker når hver gang noe flytter seg på skjermen. Nå har IAUDIO X5 større og mye bedre skjerm, men det kan jo være fint å vite hvordan skjermene på tidligere modeller er allikevel. Vet ikke hvordan det er på X5, men på M3 er menyene veldig ulogiske, og knappene er ikke så altfor intelligent plassert de heller.

 

Jeg har ikke mistet spilleren i bakken en eneste gang, jeg har behandlet den forsiktig. All redusering av kvalitet har skjedd gradvis. Jeg fikk M3 i midten av Mai, så jeg er veldig skuffet over at den ble "ødelagt" så fort. Nå skal jeg kjøpe ny, og jeg tenker på å kjøpe Asono Hubb.

 

Lykke til med kjøp av mp3-spiller! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...