Der Kommissar Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 kjøpte Minor Beastslayer Formula for 10s buyout Jeg betalte 60s for den - Svineflaks husker jeg Kjøpte en gang også masse disenchants til slikk og ingenting. Kjøpte f.eks. 9x small glimmering shard til 10s!
stoltz Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre... Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god? Det er faktisk sånn Har en rogue, og ingen vil groupe med meg , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs. Det er feil å dømme etter navn race eller classe.. Du har selvmotsigelse der, du sier at det er sånn, at folk som spiller rogue (drittsekklasse) er drittsekkerm, mens du gir alle en sjanse. Det JEG sier er at man ikke er drittsekk selv om man er rogue... Og jeg skjønner ikke hvorfor du tar med "drittsekker" i en gruppe som du selv sier?! Jeg motsier slett ikke meg selv, men det var vel litt dårlig formulert... Det jeg mente var hvertfall at det er veldig mange som ikke vil groupe med den og den classen av de og de grunnene fordi det er de og de folkene som spiller sånn og sånn. Håper det ikke er så uklart nå.
chokke Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre... Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god? Det er faktisk sånn Har en rogue, og ingen vil groupe med meg , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs. Det er feil å dømme etter navn race eller classe.. Du har selvmotsigelse der, du sier at det er sånn, at folk som spiller rogue (drittsekklasse) er drittsekkerm, mens du gir alle en sjanse. Det JEG sier er at man ikke er drittsekk selv om man er rogue... Og jeg skjønner ikke hvorfor du tar med "drittsekker" i en gruppe som du selv sier?! Jeg motsier slett ikke meg selv, men det var vel litt dårlig formulert... Det jeg mente var hvertfall at det er veldig mange som ikke vil groupe med den og den classen av de og de grunnene fordi det er de og de folkene som spiller sånn og sånn. Håper det ikke er så uklart nå. ok da... ALLE warriors suger fordi jeg har spilt med dårlige...
stoltz Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 ... ... ... ... ... ok da... ALLE warriors suger fordi jeg har spilt med dårlige... Skal vi gå tilbake til topic snart?
chokke Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (masse quotes om en OT diskusjon)Skal vi gå tilbake til topic snart? kanskje det Hvor mye går "Gut ripper" for på ah ca på de forskjellige serverne? Så den på the maelstorm til 100 G buyout.
Vegard87 Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (endret) edit blandet nanvet Endret 8. juni 2005 av Vegard87
Kanetheheatsink Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Da får heller folk lære seg å tenke seg om to ganger før man kjøper noe på AH. Om man har 150 gull, burde man vite litt om AH.
Darx* Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 (masse quotes om en OT diskusjon)Skal vi gå tilbake til topic snart? kanskje det Hvor mye går "Gut ripper" for på ah ca på de forskjellige serverne? Så den på the maelstorm til 100 G buyout. Har sett den ofte til ca 30 G, helt latterlig pris i forhold til specsa på den. Skjønner ikke at noen gidder å betale så mye for den..
abraxa Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (masse quotes om en OT diskusjon)Skal vi gå tilbake til topic snart? kanskje det Hvor mye går "Gut ripper" for på ah ca på de forskjellige serverne? Så den på the maelstorm til 100 G buyout. Har sett den ofte til ca 30 G, helt latterlig pris i forhold til specsa på den. Skjønner ikke at noen gidder å betale så mye for den.. Hvis du ikke skjønner det så er du ikke rogue for å si det sånn. Jeg solgte nettop en gut ripper til 50g, ganske så billig synes nå jeg. Det er sannsynligvis den beste ambush/backstab daggeren fra level 40 til mid-50, sammen med widow maker.
Chrynarx Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre... Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god? Det er faktisk sånn Har en rogue, og ingen vil groupe med meg , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs. Det er feil å dømme etter navn race eller classe.. Du har selvmotsigelse der, du sier at det er sånn, at folk som spiller rogue (drittsekklasse) er drittsekkerm, mens du gir alle en sjanse. Det JEG sier er at man ikke er drittsekk selv om man er rogue... Og jeg skjønner ikke hvorfor du tar med "drittsekker" i en gruppe som du selv sier?! Jeg motsier slett ikke meg selv, men det var vel litt dårlig formulert... Det jeg mente var hvertfall at det er veldig mange som ikke vil groupe med den og den classen av de og de grunnene fordi det er de og de folkene som spiller sånn og sånn. Håper det ikke er så uklart nå. da har du vel spilt med alle roguesene på servern din og veit med 100% at alle er drittsekker da?
norpheus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Fant en Tome of Arcane Brilliance for 15g i Gadget og senere samme saken for 86g i OG, begge prisene var buyout. Passet 58 magen min ganske greit da 15g ikke er store greiene Ellers fikk jeg solgt en tuxedo jacket til 8g da, pleier å slenge ut et par sånne hver gang jeg er innom AH, koster meg 10s for en 24h auksjon
stoltz Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 Selvfølgelig har det noe med klassen rogue å gjøre! For å være en god rogue MÅ du være drittsekk av person, snike deg innpå offer som er svakere enn deg, vente til de angriper mobs, sjekke at de er helt alene. Når de da er tom for mana og drikker DA slår du til og crit boom bang død på 0,4 sec. Selvfølgelig er alle rogues drittsekker. Du har valgt en drittsekk klasse - du èr en drittsekk. Klassen har JO IKKE EN DRITT med saken å gjøre... Hvis jeg har en rogue er jeg en drittsekk, men hvis jeg spiller en shaman er jeg noob, og spiller jeg warlock er jeg god? Det er faktisk sånn Har en rogue, og ingen vil groupe med meg , slutta å spille Shaman, for ingen tok meg seriøst... Nå er jeg priest og trives med det. Og jeg gir alle en sjangse selv om de heter numanuma eller dødsfjæs. Det er feil å dømme etter navn race eller classe.. Du har selvmotsigelse der, du sier at det er sånn, at folk som spiller rogue (drittsekklasse) er drittsekkerm, mens du gir alle en sjanse. Det JEG sier er at man ikke er drittsekk selv om man er rogue... Og jeg skjønner ikke hvorfor du tar med "drittsekker" i en gruppe som du selv sier?! Jeg motsier slett ikke meg selv, men det var vel litt dårlig formulert... Det jeg mente var hvertfall at det er veldig mange som ikke vil groupe med den og den classen av de og de grunnene fordi det er de og de folkene som spiller sånn og sånn. Håper det ikke er så uklart nå. da har du vel spilt med alle roguesene på servern din og veit med 100% at alle er drittsekker da? Jeg trodde da vi var ferdige med denne krangelen. Lag heller en ny topic hvis dette emnet er så utrolig viktig for deg, og forresten så tror jeg du missforsto posten min, les den en gang til du.
chokke Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 (blablabla om en diskusjon jeg har avslutta)Jeg trodde da vi var ferdige med denne krangelen. Lag heller en ny topic hvis dette emnet er så utrolig viktig for deg, og forresten så tror jeg du missforsto posten min, les den en gang til du. hva med å lese litt oppover? da ser du at jeg har slutta (med unntak av denne posten for å vise at jeg har avslutta, som noen har litt tungt for)
Roberticus Skrevet 16. juni 2005 Skrevet 16. juni 2005 10g for recipie for Enchant - Demonslayer i går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå