Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Siden eg måtte "skjule"litt av bredda på skjermen får eg ikkje med alt, er det noken som veit korleis eg får bilde mindre på skjermen? Har prøvd og sette oppløysningen ned til 600 x 800 men er litt for stort.

 

Ole-Johan

Jeg har også leita litt etter noe sånt, men siden jeg bruker den mest til å se film på, så har jeg ingen problemer.

 

(kan bruke Mediaplayer Classic til å tilpasse størrelsen i fullscreen.)

 

her er forresten en fin link jeg fant : HTPC software linker

Endret av frakk2000
Lenke til kommentar
Siden eg måtte "skjule"litt av bredda på skjermen får eg ikkje med alt, er det noken som veit korleis eg får bilde mindre på skjermen? Har prøvd og sette oppløysningen ned til 600 x 800 men er litt for stort.

 

Ole-Johan

Du setter prosjektoren nærmere veggen/lerete... :w00t:

Lenke til kommentar
Siden eg måtte "skjule"litt av bredda på skjermen får eg ikkje med alt, er det noken som veit korleis eg får bilde mindre på skjermen? Har prøvd og sette oppløysningen ned til 600 x 800 men er litt for stort.

 

Ole-Johan

Du setter prosjektoren nærmere veggen/lerete... :w00t:

Det er ikke bare fresnel platene som ikke passer til LCD skjermen da? Jeg har det problemet med min overhead, siden den er 32,5cm x 32,5cm og ikke avlang som vanlige skjermer er?

Lenke til kommentar

Grunnet tekniske problemer har eg ikkje muligheiter til og vere inn på forumet daglig so det kan ta litt tid før eg svarer.

 

Problemet er att fresnel-linsen er mindre eller skjermen so eg får ikkje med heile bildet. Det eg trenger er eit program so kan sette ned oppløysninga og få bilde litt lenger inn på skjermen.

 

Ole-Johan

Lenke til kommentar

Det står på produktsidene for skjermen din, om jeg ikke husker feil, så var det 40*C som var maks driftstemperatur :hmm: Så hvis du prøver å holde temperaturen litt under det, så burde du være på den sikre siden ;)

 

EDIT: Det som kan gå galt med for høy temperatur er vel at det kommer forvrenginger i bildet, feil farger, eller at skjermen rett og slett dør (kun spekulasjoner, vet ikke helt sikkert)

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...