Gå til innhold

Komplett oppe på lørdager ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Joda, fint at det blir pakket på lørdag kveld, men kl. 14.27 nå på mandag har de ikke levert inn pakken hos posten enda, i hvertfall ikke i følge postens pakkespor...

pakkespor saken til posten er treg. oppdateres hvert 5time (vilt gjetting) sikkert... Så du kan nok ikke stole på den.

Endret av ZaLzIce
Lenke til kommentar

Posten blir jo vanligvis hentet 1 gang om dagen hos bedrifter. Nærmest mulig stengetid (16) er jo mest ideellt for bedriftene. Dermed hjelper det fint lite om noen pakker sakene dine på lørdag (siden posten ikke henter da). Pakka blir ikke sendt ut før posten blir hentet på mandag iallefall..

Lenke til kommentar

jupp samme her..

 

Bestillte ett MSI K8N Neo2 til utrolige 521 kr, demo seff.. som normalt koster over 1000 kr. Det ble pakket og klargjort for sending på lørdag

 

Bestillte forøvrig ett CM Stacker på torsdag, klargjort for sending på fredag.

Er ennå ikke registrert på pakkespor på posten.no

 

Men regner med når jeg ser på pakkerspor i morgen at den vill vise at pakken ble sendt enten fredag eller i dag tidlig.

 

Det står jo uansett på pakkespor siden at det kan gå opptil 24 timer før den oppdaterers

Lenke til kommentar

Vel, nå er pakken registrert hos posten, klokken 20 på mandag. Sånn sett hadde det vært det samme for meg om den hadde blitt pakket på mandag formiddag, i stedet for lørdag kveld, så lenge den blir sendt samme dag..

Hva er vitsen med pakkespor hvis den bruker 24 timer på å bli oppdatert? Da har man jo kanskje hentelappen i postkassa før man ser det på pakkespor.

Lenke til kommentar
Vel, nå er pakken registrert hos posten, klokken 20 på mandag. Sånn sett hadde det vært det samme for meg om den hadde blitt pakket på mandag formiddag, i stedet for lørdag kveld, så lenge den blir sendt samme dag..

Hva er vitsen med pakkespor hvis den bruker 24 timer på å bli oppdatert? Da har man jo kanskje hentelappen i postkassa før man ser det på pakkespor.

Blir sikkert henta av posten tidligere på dagen, men blir ikke registrert før på kvelden da den sikkert har ligget i kø eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Posten blir jo vanligvis hentet 1 gang om dagen hos bedrifter. Nærmest mulig stengetid (16) er jo mest ideellt for bedriftene. Dermed hjelper det fint lite om noen pakker sakene dine på lørdag (siden posten ikke henter da). Pakka blir ikke sendt ut før posten blir hentet på mandag iallefall..

Tror jeg leste i Postentråden at pakker hentes/leveres mange ganger om dagen fra Komplett...Kanskje ikke så rart siden de er sykt store.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...