Gå til innhold

DVD virker ikke etter brenning


Anbefalte innlegg

Jeg har et sony DCR-DVD91e videokamera og dette lagrer filene i .VOB og .BUP filer, altså normale DVD-filer. Når jeg da skal brenne disse på en normal dvd, legger jeg de i VIDEO_TS mappen og brenner. Dette går helt fint, helt til jeg skal spille av dvd platen. Den virker ikke på pc, PS2 eller andre dvdspillere. Nero sier at alt er som det skal være, men det virker ikke.

Jeg trenger den dvden imorgen for vi skal vise den på skolen, hva kan jeg gjøre?!

 

takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje litt sent, men for at det skal være en compliant DVD-plate, så må du også ha .IFO-filer. .IFO- og .BUP-filene er kopier av hverandre. Prøv å lag en kopi av .BUP-filene, med samme navn, bare at de har .IFO i stedet for.

 

Edit: Du velger DVD-Video når du oppretter en ny compilation, ikke sant? Hvis ja, så bruker Nero å si fra hvis det er noe galt med prosjektet. Har du en oppdatert versjon av Nero?

Endret av sofTest
Lenke til kommentar

takk for svar!

 

Vi fikk utsatt det til neste i morgen, så nå har jeg en dag til å klare dette :p

 

Det er .IFO også ser jeg,

 

dette er filene:

 

VIDEO_TS.IFO

VIDEO_TS.BUP

VTS_01_0.BUP

VTS_01_0.IFO

VTS_01_1.VOB

VTS_01_2.VOB

VTS_01_3.VOB

VTS_01_4.VOB

VTS_01_5.VOB

 

Jeg har nero 6.3.1.10

 

Nero sier at alt er helt kjempe bra men dvdspillerene vil ikke spille av, jeg kan heller ikke se filene på DVD-en på pcen. Kan det være noe galt me DVD-platene mine?

 

takk

Endret av $k$
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...