Gå til innhold

Hva er realistisk pris for lite brukt 300D?


Anbefalte innlegg

Som jeg sa, de driver å oppdaterer. Er ingen grunn til at de skal selge det 500,- dyrere på nettet. Ring de og hør om den prisen.

 

Er vel greit å vite at du kan gå tilbake dit om noe skjer med kamera? De har også en 4 års supersikring , for 750kr ekstra. Da kan du miste kamera i bakken, og de vil fikse det for deg.... Verdt pengene vel? Les mer her.

Endret av and_mit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han har ikkje sendt kameraet enda, og kunne ikkje sende det før over helga, så eg har litt tid på å bestemme meg. kor anbefalar du meg å leite etter eit anna? Er ikkje lett å finne kameraet billigare spør du meg... Eg har kun rundt 4000-4500 til rådighet

Lenke til kommentar

Gikk for et 1 år gammelt EOS 300D kjøpt på Preus Foto med kit-objektiv, 2 batterier, LowePro-bæreveske, trådløs fjernutløser og 128 mb minnekort. Betalte 4500 kr. for det, levert på døra. Litt mykje kanskje, men en bedre deal enn den opprinnelige meina eg - og i tillegg får eg det i dag :)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det kun er lokalt tilbud, eller om det gjelder hele kjeden, men her hvor jeg bor har Elite Foto hatt en plakat utenfor med reklame for 300D med linse for 4.990,-

Hvis noen er interessert kan de ringe og høre. Vet ikke om tilbudet er nå også, men så plakaten så sent som sist torsdag, 09.06.05, utenfor butikken.

http://www.sartorsenter.no/index.php?valg=...k&butikk_nr=117

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...