Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Her kan du poste morsomme spill sitater. Helst si vilket spill det er fra. morsomme sitater er foreksempel dette fra: half life2 its your pet, the freakin head humper (syntes den er litt bra jeg) Endret 4. juni 2005 av Little slask
Kanetheheatsink Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Wtf? Tror du burde skrive litt mer i tråden for at den skal virke seriøs. Det ser ut som du bare har funnet på noe for å poste
Elendil Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Ja litt meir å gå etter hadde vert fint. Kva er geniale sitater liksom. Har spelt mykje idag og har høyrt noko morsome sitater.
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 disse to er også bra da Any more questions? Where do babies come from?
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Var det dette som var ment med diskusjonen? Edit: altså det jeg kom med. Endret 4. juni 2005 av efikkan
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Var det dette som var ment med diskusjonen? Lese morsomme spill sitater
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Var det dette som var ment med diskusjonen? Lese morsomme spill sitater Det jeg mente var; forstod jeg spørsmålet riktig? Var det slike sitater som jeg kom med, som var ment?
mau5trap Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Beste kommentaren i et spill.... Må ha vært i dag på WoW. Var i pary med en rouge og han spurte meg. "Can Priests heal"? :!:
Sirslask Skrevet 4. juni 2005 Forfatter Skrevet 4. juni 2005 Var det dette som var ment med diskusjonen? Lese morsomme spill sitater Det jeg mente var; forstod jeg spørsmålet riktig? Var det slike sitater som jeg kom med, som var ment? Ja det er sånne jeg mente
efikkan Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Søk i google etter "All Your Base Are Belong To Us", og se flash-animasjonen. Og spesiellt denne: http://en.wikipedia.org/wiki/All_your_base_are_belong_to_us Se listen over alle spill som sitérer til spillet. Det ble til og med nevnt i en episode av futurama.
Elendil Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Dette kan blir morsomt dette. "Don`t touch me i said don`t touch me"- Guild Wars Fekk meg ein liten latter da. Sikkert min dårlige humor. Endret 4. juni 2005 av Kjet!l^
Kanetheheatsink Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Dette kan blir morsomt dette. "Don`t touch me i said don`t touch me"- Guild Wars Fekk meg ein liten latter da. Sikkert min dårlige humor. Antakelig ja
TCi Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Dette kan blir morsomt dette. "Don`t touch me i said don`t touch me"- Guild Wars Fekk meg ein liten latter da. Sikkert min dårlige humor. Antakelig ja Ikke etter å ha lest denne stripen: http://vgcats.com/comics/?strip_id=116 eller denne: http://vgcats.com/comics/extras/ds.php Endret 4. juni 2005 av TCi
Dragon Hunter Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Monkey Island 3: Guybrush: "How can you see without eyeballs?" Murray: "How can you walk around without a brain? Some things no one can answer." Duke Nukem 3D: "Hmm... That's one doomed spacemarine." ID Software saksøkte 3D Realms etter dette utsagnet som Duke sier når man går inn i et rom der det ligger en død spacemarine fra Doom.
Bear^ Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 Duke Nukem 3D: "Its time to kick ass and chew bubble gum. And im all out of gum" Kanskje ikke så djevelsk morsom men husker jeg flirte litt av den kommentaren i min Duke Nukem 3D tid.
Anbefalte innlegg