Gå til innhold

Hvor har Telenor oppgradert ADSL-hastighet hittil?

TMH

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter her og venter på at Telenor skal oppgradere ADSL-hastigheten. Leste litt mer på Telenor sine sider, og så at de startet 1. juni, og ville fortsette til slutten av året. Dette skulle da ta forferdelig lang tid. Er det noen som har opplevd at de har fått ADSL-hastigheten sin oppgradert? Forøvrig kan man sjekke om man har fått hastigheten oppgradert ved å logge inn på www.online.no .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med alle som har logget seg inn på www.online.no og sjekket så står det den nye hastigheten selv om den kanskje ikke er oppgradert enda.

Men sjekker en E-Posten så har alle fått et nyhetsbrev om oppgradering av linjene så skal de sende en bekreftelse om når de oppgraderer linjen din.

Skrevet

Hos meg står det ikke at de har oppgradert linjen, men at de arbeider fortløpende for å gjøre det.

Skrevet
Hos meg står det ikke at de har oppgradert linjen, men at de arbeider fortløpende for å gjøre det.

Det står det hos meg også.

Irriterende. Håper de ikke bruker lang tid på å oppgradere her.

Skrevet

Hos oss ble ADSL tilgjengelig (sentralen klargjort) for ca. 3 uker siden, og de første fikk ADSL sist Torsdag (2.6.), men ingen har fått topp hastighet. Skulle ikke de nye hastighetene gjelde for nye kunder?

Skrevet
Hos oss ble ADSL tilgjengelig (sentralen klargjort) for ca. 3 uker siden, og de første fikk ADSL sist Torsdag (2.6.), men ingen har fått topp hastighet. Skulle ikke de nye hastighetene gjelde for nye kunder?

Skal gjelde alle Telenorkunder

Skrevet

Greit nok de skal gjelde for alle kunder, men skal ikke nye kunder (de som blir koblet opp etter 1. juni) havne direkte på de nye hastighetene?

Skrevet
Greit nok de skal gjelde for alle kunder, men skal ikke nye kunder (de som blir koblet opp etter 1. juni) havne direkte på de nye hastighetene?

Stemmer det, alle nye kunder som har bestilt ADSL etter 1. juni får de nye hastighetene med en gang de blir tilkoblet.

Skrevet

Det gjelder bare de som har bestilt etter 1. juni, ikke de som har bestilt før 1. juni og fått installasjonsdato i begynnelsen av juni.

Skrevet

I nord-Rogaland har de begynt.

Og jeg har hatt linjen i snart 2 år...så ny kan jeg vel ikke kalles.

Herlig med 2;Mbit...selv om uploaden ikke helt stemmer...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...