Gå til innhold

cosmos... eller hvanåenndeter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor er det jeg kan laste ned cosmos tror det er det, det heter :p

jeg spilte litt hos en kompis og han hadde det..

det er sånn at man feks kan se hva man mangler til questen sin og sånt:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke la google la seg prøve?

Det skader ikke å prøve litt på nettet før man lager en tråd som sikkert er blitt laget ut flere ganger før.

www.curse-gameing.com.

Søk der.

Må si jeg er litt lei av folk som ikke gidder prøve å søke etter svaret sitt før dem lager en ny tråd......

Skjerpings! Bruk litt tid. Ikke bruk tiden til andre!

Skrevet

Disconecta hele tia med cosmos! Lagga mye mer også, så jeg tok å sletta det. Å nå funker alt bra igjen. Tror ikke cosmos er helt stabilt? :dontgetit:

Skrevet

En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...