Gå til innhold

Microsoft Natural Keyboard PRO USB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Webshopene holder en veldig oppdatert profil og tar bare inn produkter som ennå er i produksjon siden de må ha nye varer tilsendt jevnlig... men jeg har sett det tastaturet blant annet på visse spaceworld butikker, expert og sikkert StartIT (en anerkjent databutikk i Stavanger, billigste ikke-webshopen i landet, deler lager med komplett, og har deretter samme produktutvalg som dem)...

 

Så sjekk rundt på lokale elektronikkforhandlere som Expert o.l. de har der sikkert. Tviler på det fins en webshop som selger det, du må nok handle på den gode "gammeldagse" måten :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Jeg har forresten prøvd det selv, og å skrive på det og bruke det aktivt sånn det var ment å brukes er en tilvenningsprosess, omtrent som første gangen du lærte deg å skrive SMS, m.a.o det tar en måned eller to, men kommer du først igang, vil du aldri bytte tilbake til konvensjonelle tastatur :smile:

 

Så det er nok verdt pengene, temmelig robust skal det forresten også være, koster nok rundt 2-300 kroner, kan ikke være dyrere...

 

Kom også på en annen plass jeg VET jeg har sett det: Telehuset... der har de allslags "gamle" dataprodukter, og der har jeg GARANTERT sett et Natural KB Pro... så sjekk der først (lurt å ringe så slipper du turen forgjeves hvis de ikke har det der du bor :razz:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 18:53, ChriZno skrev:

Webshopene holder en veldig oppdatert profil og tar bare inn produkter som ennå er i produksjon siden de må ha nye varer tilsendt jevnlig...


Er du sikker på at det ikke selges lenger. Står jo fortsatt på hjemmesida til MS, men de har jo tatt feil før :razz:

 

http://www.microsoft.com/catalog/navigatio...p?subid=22&nv=9

 

Eller er det bare at den norske versjonen ikke selges lenger? Mener nemlig å ha sett noen webshops som selger Natural Keyboard for andre språk.

Lenke til kommentar

Jeg har et Microsoft Natural Keyboard Elite, som jeg nettopp greide og ødelegge dessverre.

 

Itbutikken har vist den engelske og den danske versjonen av Microsoft Natural Keyboard Pro i allefall.

 

 

 

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: tintin77 på 2002-07-19 22:22 ]

Lenke til kommentar

Kan MS Natural KB Pro norsk kjøpes på power? Og for 498? (litt stiv pris da)... hva er Power? Er det en webshop? Hadde vært litt greit med en utdypning på det :grin:

 

Quote:

Er du sikker på at det ikke selges lenger. Står jo fortsatt på hjemmesida til MS, men de har jo tatt feil før


 

Nei jeg er ikke helt sikker, men det pleier å være det vanlige med disse webshopene, altså at de kun tar inn produkter som enda er i produksjon fra de respektive produsentene... Men en vet aldri, du kan være heldig og finne en plass de har det, og det var jo snakk om dette Power, hvis det er en webshop, kan jo det være noe å satse på (dere som vet hva Power er, ler dere sikkert skakk av min inkompetanse på det området, så sorry da, holder meg til de store; nemlig komplett, psdata, mpx, itbutikken, databutikken, quad osv. :smile:), du kan jo sjekke det ut!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-19 23:34, ChriZno skrev:

Kan MS Natural KB Pro norsk kjøpes på power? Og for 498? (litt stiv pris da)... hva er Power? Er det en webshop? Hadde vært litt greit med en utdypning på det


 

Power er en butikk, akkurat som Elkjøp (eller er det elkjip ?).... Så akkurat et natural keyboard pro der for 498 (dvs. i dag)!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...